Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Men du, har ett meddelande från dig i inboxen om att det vore häftigt om vi fick barn samtidigt.
    Hmmm... detta innebär ju att vi får gasa rätt rejält här....

• lanovia 08

Aleta håller ni på o målar om?

• lanovia 08

Städa med ett litet barn är intressant. Lillskruttan är rädd för dammsugaren så jag har fått bära henne på höftet och dansa runt. hehe... vi har haft kul i alla fall.

• lanovia 08

Det ligger inte jättelångt bort i tiden. Men vi har sagt att vi väntar nog 1månad till, så allt kan få lugna ner sig lite runt oss innan vi skall börja tänka på BIM och BOM och allt psykiskt påfrestande.

Måste erkänna att det känns sjukt. Här sitter vi med en dotter som inte ens är 1 år och vi har redan börjat prata om nästa barn. Men vi älskar verligen våran dotter och att vara föräldrar, tänk att få en till om inte få lång tid.

Ninnnis skrev 2010-10-27 14:11:35 följande:
      Gasa på!

passionsblomman skrev 2010-10-27 14:21:02 följande:
    Ja gasa Lanovia!
  • lanovia 08

Daa, hoppas hoppas hoppas att de kan ta ett förnuftigt beslut på FK.

• lanovia 08

kloka ord

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:37 följande:
    "att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."

• lanovia 08

Appropå gravid och hysterisk så tycker jag också att man skall hålla sig borta från tidningar när man är gravid.

sorry kunde inte låta bli.

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:12 följande:
    Tidning har jag också hört att man ska undvika, men det är mest för risken att falla. Kramar till er alla!

• lanovia 08

Fru Bygg, klokt av dig att hålla dig hemma. Känner du dig så psykiskt slutkörd är det viktigt med återhämtning.

• lanovia 08

Hurra hurra hurra för nu har vi ÄNTLIGEN fått hela huset färdig städat. Inget som ligger iväg på golvet, inget massa grus och inte himlans massa husdjur i form av grå dammråttor och allt annat som har irriterat oss. Det är rent och fint.

Hmm bäst att ligga kvar i sängen imorgon kanske, går vi upp blir det snabbt stökigt igen.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans