Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru Bygg känner du dig något bättre?

• lanovia 08

När kommer skånetjejerna till Gbg och fikar då?? Tänk så många gånger jag varit i Malmö.

Ninnnis skrev 2010-10-28 12:14:01 följande:
      Ja, men eftermiddagar funkar också bra. Jag slutar kl.15 ganska ofta.

• lanovia 08

skall bara få maken på fötterna igen.

Ikväll skall vi ta det rätt lugnt. Finns ju inget att städa!!! Skall bara packa väskorna inför helgens hummerfest i stugan. Och helgen blir ju också rätt lugn. Så snart hoppas jag att han skall känna sig bättre.

Ninnnis skrev 2010-10-28 08:43:28 följande:
    Lanovia, jag förstår att det är dubbla känslor angående syskonförsök. Det är bara ni som kan känna vad som är rätt för er. Men jag tycker såklart att ni ska köra på 

• lanovia 08

Daa skrev 2010-10-28 12:21:35 följande:
      Nog börjar det vara dags för en tripp till Göteborg för skånetöserna. Om jag får bry mig.

• lanovia 08

Besiktning.
    Hoppas allt går bra och skönt att höra att det är liiite bättre idag.

Daa skrev 2010-10-28 12:20:02 följande:
    Lanovia: tack, det är ganska bra. Inte fullt lika trött som igår (trots ett larm som tjöt från en lastbil från sidådär halv tre på morgonen och var i full gång fortfarande när jag åkte hemifrån... Och en Fälga som kl tre tyckte allt var jättespännande och drog igång en massa bus *hjärtar, fastän jag var så sömning * Besiktning hos BM senare idag.

• lanovia 08

Nej nu måste jag lämna er. Vi skall iväg och leka med föräldrargruppen.

• lanovia 08

Hehe byte som byte.

Tror nog han skall klara sig utan piller. Men visst är de dumt envisa ibland.  (fast vem är inte det)

• lanovia 08

Som vanligt sitter jag här med en känsla av att inte alls hinna sitta här. Men jag vill så gärna se hur ni har det innan jag rusar vidare.

Måste ut och gå med hunden för henne fick maken strunta i imorse. Varför?? Jo för han var tvungen att köra våran bil till Fordverkstad. Varför?? Jo för en klantskalle körde in i en stolpe på en parkering igår. Var precis där bilen stod parkesrad så det var ingen hastighet men nog 17 lyckades klantskallen pricka på ett svagt stället så bilen blev rejält skadad o förardörren går inte att öppna. Nu har vi ingen bil på ca 5 veckor!!! Gissa vem som var klantskallen!!! Jajamensan det var JAG det.

Iövrigt skall E fotograferas hos fotograf idag, det är därför jag måste komma iväg nu på promenad istället för att sitta här. Så jag hinner hem och få i oss lunch innan fotografering.

• lanovia 08

Flamman fina låtar. stad i ljus hade vi på min morfars begravning.

• lanovia 08

Datorn fick för sig att starta om när jag satt och skrev förrut. Nu är jag tillbaka från en regning promenad.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans