Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Heloise skickar massa kramar och styrka.
    Är ni kvar i Uppsala? Var starka, för varje dag som går kommer ni en dag närmare den dag ni får ta hem er dotter.

• lanovia 08

Skönt att höra att det inte är jag som överreagerar när det gäller folk som stoppar saker i munnen på stumpan.

• lanovia 08

Kjell Präst skrev 2010-10-18 09:55:58 följande:
    Det här är ju inte precis "min" tråd, men jag tycker ändå att jag måste kliva in och göra ett klargörande apropå diskussionerna om diverse mäns märkliga beteende: Skälet till att det är så svårt att som kvinna förstå tankarna i mannens huvud är att det bara undantagsvis finns några där!

• lanovia 08

Skriver under med den starkaste och mest lysande bläcken!

Ninnnis skrev 2010-10-18 09:56:38 följande:
      Finaste Blommisen! Kraaaaaaaam på dig. Åh vad jag hoppas att ni lyckas nu så att det är sista gången du måste genomlida hela karusellen med spray och skit. Kram igen!

• lanovia 08

Vad bra att maken tar hand om dig. Att skaffa barn tillsammans med något är att uppleva någon fint tillsammans. Två personer som älskar varandra får ju ge varandra den bästa gåvan man kan ge.

Ninnnis skrev 2010-10-18 10:34:38 följande:
    TACK fina gulliga ni för kramar, tummar, peppinlägg och sms.Begravningen i fredags gick bra. Känslosamt och sorgligt men samtidigt värdigt ocg vackert. Det blev så himla påtagligt med livets gång, mormor begravs och lilla embryot kämpar för att fästa.Än så länge går ruvningen bra. Maken gullar och pysslar om mig, och det känns som att oavsett resultat så upplever vi något väldigt fint tillsammans just nu. Men det känns surrealistiskt att det skulle finnas någon därinne. Jaja, en vecka till så vet vi om nästa steg går i rätt riktning.Tack igen för ert stöd, ni är guld värda!

• lanovia 08

Och nu gick jag händelserna lite i förväg bara för att jag hoppas så mycket på att det skall bli ett plus. sorry

• lanovia 08

Ja pucko kan man säga. Har börjat inse att man får ta mycket från omgivningen som förälder. Åsikter och klavertramp från höger och vänster.

Vi njuter för fullt av köket. Särskilt som det är det enda rummet som går att vara i nu utan att köra hinderbana.

Ninnnis skrev 2010-10-18 10:37:53 följande:
    Hej Lanovia!Vilket pucko som ger E jordgubbar utan att fråga Hoppas ni kan njuta av ert fina kök och ta det lite lugnt nu.

• lanovia 08

Fru sy den där jäveln som påverkar humöret är hemsk och vidrig. Tyvärr vet jag inte vad man skall göra för att slippa undan den.
    Kanske får du stanna upp, blunda försöka tänka på hur mycket du älskar din make. Och sedan agera, förhoppningsvis har de värsta tankarna försvunnit.

• lanovia 08

Bruttan, underbart att poletten trillade ner till slut. Nej det är verkligen inte konstigt att han mår dåligt.

• lanovia 08

Skickar en kram så att du orkar igenom hela processen.

passionsblomman skrev 2010-10-18 15:08:03 följande:
      Tack! Jo, nu när man är mitt i racet så vill man ju komma igång med väsentligheterna-särskilt eftersom jag och den här nedregleringen passar dåligt ihop. Jag trivs inte i tvångs-klimakteriet kan vi konstatera.Även om det är nervöst, påfrestande och för viktigt för att man riktigt ska orka med det, så vill man ju komma vidare trots allt. Med skräckblandad förväntan och ganska änsligt hjärta.Just nu håller vi på och meckar med vart vi ska bo. Det blir inte där vi bodde sist och nu är det mycket "å ena sidan å andra" här i samtalen.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans