Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Idag har jag tryckt mig i mina tighta jeans som jag inte har haft sedan innan graviditeten. Tjoho!!! Jag är överlycklig.

(va vaddå vad säger du?? har jag glömt knäppa översta knappen??? sschhh säg det inte till någon, men det gick inte att knäppa utan att allt fett skulle bli lite för fult upptryckt, men jag har i alla fall kommit i byxorna och kunnat ha dem en hel kväll )

• lanovia 08

Fy f-n vad futtigt och ytligt mitt "hurra jag kom i mina gamla jeans" känns idag!
    *torkar tårarna*
    Heloise jag ber för er och hoppas verkligen att allt skall sluta så bra det bara kan.
    det gör ont i hela mig att läsa det du skriver, jag önskar att det gick att avlasta för er, ta er smärta, rädsla och sorg en dag eller två så ni kan få vila och bara ta hand om varandra.

• lanovia 08

Ninnis skönt att det känns bra och att ni kan glädja er åt det lilla embryot.

Daa jag har missat att ni kallar de små liven för Axel och Fälga. Har bilintresserade maken varit med och namngivit?

Villemoa nu är det inte långt kvar. spännande!!! Hoppas nu bara den lilla har förstånd på att vända sig.

Fru E hur är det med dig? Hur ser denna vecka ut för dig? Blir det ruvning?

• lanovia 08

Tack!

Fru E skrev 2010-10-19 09:55:28 följande:
    Lanovia-grattis till att ha kommit i jeansen  

• lanovia 08

Ah verkar som att det är idag. *suckar åt mig själv som inte kan hänga med *
    *håller tummarna stenhårt*

Ninnnis skrev 2010-10-19 11:17:42 följande:
    Fru E, en tumme hålls för er också idag, det vet du!

• lanovia 08

drar en lättnadens suck

Ninnnis skrev 2010-10-19 11:47:55 följande:
      Jag är inte säker på att EA har skrivit det här i tråden, så jag tror inte det är du som inte hänger med

• lanovia 08

Ninnis jag satt också och funderade över Fru Bygg? Tycker det är länge sedan jag såg henne här (skall komma från mig? )

• lanovia 08

Oh det där lät ju ialla fall lite mer positivt vad gäller Elise. Ja hoppas hon känner hur vi alla sitter här och hejjar på henne.

• lanovia 08

Blommis jag hoppas så innerligt för er. *sänder iväg en bön*

• lanovia 08

Daa nästa fråga från förvirrade mig, vet ni att det är en tjej och en kille är har ni bara valt ett namn av vardera?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans