I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Vilka semestrar! Min kom direkt en månad efter....suuuuuck!
Vilka semestrar! Min kom direkt en månad efter....suuuuuck!
*KRAMAR massor på Aleta för jag tror hon behöver det*
*KRAMAR alla andra osså....jättehårt* Tack för att ni finns!
Bruttan: skit-kul ju!!! *garvar åt min egen fnösktorra humor*
Ja vad gillar du koppen?
Jag tyckte att den var kass första gången jag provade....tyckte den skavde....men så kapade jag den lilla tappen som man kan dra i o så blev det perfekt......man måste träna lite på att få den till att sitta bra.
Flamman: Va härligt att höra att maken var lite trevligare o social på kvällen...han kanske tog till sig mer än vad det såg ut som....hoppas det!
O den där chokladfabriken.....*dregel* berätta mer!!!
Fru Bygg: Hur trivs ni i nya lyan? Hunnit komma lite i ordning? Har lilla E packat upp sina nappar?
Ja jag är väl alltid värst.....
Du får så många kramar du vill! *KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM*
Nu måste jag lämna ett litet lager av kramar här till alla som vill ha...för nu måååååste jag börja jobba.....*gulp*
Massa pussar till er alla!
Jaaaa...stora tjejen!
ja det dröser lite av dem!
ja det dröser lite av dem!
Ja men då får vi ju osså ta o luncha eller fika!!
Kommer du ihåg det?! Hihihi ja det var maaaaassa planer o fixelitrix o frågade alla mellan himmel o jord.....
*oboy oboy oboy klappar osså händerna o hoppar lite samtidigt*