I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
O blädderbara paprikor osså dessutom!
O blädderbara paprikor osså dessutom!
Måste vara himla smidiga att handla...tar typ ingen plats alls!
Asch...jag är lite stolligare än vanlig idag.....blev osams med maken IGEN igår...suck!
Men har skrivit ett superlångt mail till honom som han förhoppningsvis kan o hinner läsa utan att bli irriterad......har fortfarande svårt att nå fram o kunna berätta hur jag mår UTAN att han tar det som ett påhopp eller blir sur o irriterad.
Hahahah det är så längesen så det är nästan preskiberat....hahahaha
Nä men jag fejkade ett migränanfall på skottdagen 2008....men hade tagit ledigt från jobbet...så under dagen så packar jag en väska med ombyte o träningskläder till maken som jag lämnar hos hans föräldrar....dit fick han gå o träna o duscha o SEN komma hem. Då hade jag städat hela lgh, hämtat italiensk mat från favorestaurangen i storstan, hämtat bilen från verkstan, fixat levande ljus i hela lägenheten o dekorerat med rosenblad och ljuslyktor från ytterdörren o in till köket....där fanns god mat o massor av levande ljus o jag stylad från topp till tå i "den lilla svarta"......
Sen fick han gå in i vardagsrummet där jag spelade Sonja aldens "Du är allt" o varpå jag lyfter på en liten duk o därunder fanns en jätteros med två ringar på o så friade jag!
Nu lunch med syrran....
Hmm jag bor 1 mil österut....o staden D.
Hmmm....det känns det verkligen som.....*otroligt nyfiken* Kan det vara så att vi bor i samma by nu?! Byn med nordens äldsta stenkyrka?
Hahahahaaha *för vi bor i samma hååååååla, för vi bor i samma håååååååla*
Åhh lilla hjärtat!!! Sötare än socker! Hon ser ut som en riktig fajter tycker jag!
Massa från oss
Hahahahahaha det är nog bara förnamnet!
Hahahahaha ja då bor nog jag "på landet" om det ska vara så kvistligt!