Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Soldemor skrev 2010-10-06 13:33:32 följande:
      Finns en anledning att vi skall flytta, och det är inte att du  också bor där...

Näää men ni fick ju lgh i går o vi har klurat ut var vi bor idag.....så no hard feeelings!

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-06 13:52:04 följande:
    Ingis, angående uttalet av Elise, så hörde jag då inget "e" på slutet är Heloise pratade om henne igår, Jag tror ganska bestämt att det är stumt.

Bra, för så trodde jag osså...o så slipper jag känna mig dum!

• ingenjörsbruden

Nu måste jag nog tyvärr försvinna för idag....ska ha en teknik-genomgång på jobbet.....huuuur många gjorde spontant vågen när de läste teknik-genomgång
    Ingen?

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 14:05:22 följande:
    Ni skulle bara veta hur nära varandra jag och Ingis bor!

Hihihihihi! Ja det är faktiskt riktigt skojigt!
    Får försöka hinna träffas INNAN ni flyttar!

• ingenjörsbruden

Norrskensflamman skrev 2010-10-06 15:31:52 följande:
    Heloise: Så underbart att du fått hålla din älskade dotter, att fått amma henne, att banden är knutna. Åh, jag storgråter av lycka för jag vet vilken vidunderlig känsla det är och jag är SÅ glad att du får uppleva detta stora tillsammans med din dotter och din älskade man. Så otroligt starkt av dig att dessutom orka ens tänka på oss och dela med dig till oss här i tråden. Massor med grattis och kramar och pussar! ♥ ♥ ♥  

Amen till allt du skrivit!

Heloise: Lilla Helipanzerfamiljen!!! Tack för att vi får dela dessa underbara stunder med er! I vått o torrt...sannerligen! Sitter här o gråter av glädje...va underbart att dina tuttar osså reagerat på lilla E! Hoppas du snart får amma henne på riktigt!
    Hoppas de verkligen kan ta reda på vad som orsakat allt så att du kan få rätt medicin.

Att du orkar in hit till oss virriga o bölande töser!
    Tyckte att panzers inköp med trådlöst internet var vääääääldigt bra! Skicka stoooor till både honom o lilla Elise, o så så klart en STOOOOOOOOOOR BAMSE till dig med!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-10-06 16:04:48 följande:
    Nu har hela familjen Fjällbruttan spanat in lilla fröken Elise och vi är rörande överens om att hon är det sötaste vi har sett!Maken tittade på bilden och vart alldeles jollrig på rösten och sa:-Men lilla gumman,så liten du är och så fiiiin!! Vänder sig sedan om och tittar på Grodan dom halvsitter i soffan och säger -Kolla på den fina tjejen din fläskpadda Visst är hon söt!! Då gjorde Grodan vågen

*dagens asgarv*

• ingenjörsbruden

Nä nu börjar det bli dags att ta bussen hem o se om maken är på prathumör.....
    Om inte så finns det risk för att jag ringer någon av er!

Massa till er alla!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans