I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
En mellandag kan väl vara skönt, en mellandag bara för blomman och blompojkarna.
En mellandag kan väl vara skönt, en mellandag bara för blomman och blompojkarna.
Flamman: Jag skulle bli GALEN! Helt skogstokig, det tillhör sunt förnuft, god takt och omtänksamhet att man hjälper till/ plockar bort efter sig om man är och hälsar på, för att inte tala om ta med sig ett par flarror vin. Usch vad förbannad jag skulle ha blivit!
Lägger in en magbild i starka bilder. Inte för att det är så mkt att se men jag gör det iaf
Vad ni är gulliga, dne är mest stor men visst innehållet är fint
Jag älskar lediga söndagar med mannen, funderar över om min kropp klarar en timmes promenad igen, igår var jag ute med Panzer och delade ut Fp material, det var väldigt jobbigt fast skönt så klart. Fick en massa sammandragningar och en j-la foglossning. Så nu kan jag itne bestämma mig för hur jag ska göra idag, följa med( vilket jag vill) eller stanna hemma. Om jag följer med så har jag förbrukat mitt krut för idag och då blir det inge IKEA för oss, om jag stanna hemma så känner jag mig tråkig och lat. Loose loose situation mao.
Jag stannade hemma och ägnade mig åt matlagning ist. Idag blir det skinkstek och så äppelkaka till efterrätt, lagom till fotbollen. IKEA får det bli efter valet
Ja ta kort på magen, vill så gärna se
Kändes lite konstigt att ta kort, men jag skulle ångra mig så hemskt om det inte fanns ett endaste kort på mig med Jullan i ugnen. Sen har jag inte tagit varje vecka utan har bara tagit det här
Nu ska jag ta en dusch sen är det Liverpool-Birmingham( tror jag)
Uach Blommis, klart du blir less och tjurig!
I galleriet under starka bilder
Hvidis: gulliga lilla E med pussar och steg!
Daa: vilken superfin tvårummare! <3 jag har glömt hur man gör hjärtan här
Jag ska slänga mig i soffan, är helt slut och faktiskt liiite orolig. Har haft mkt sammandragningar men de har inte gjort ont, men nu gör de ont. Är det nått att hetas upp sig över?