Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Nej inte konstigt allt, bara jag som måste lära mig att ett förhållande inte tar slut bara för att man inte är överens om allt. Eller bara för att maken är sur på mig kommer han inte ta sitt pick o pack och gå.

Jag fyller 15 nov. Så än är det lite tid kvar, men inte lika mycket tid om man skall börja dra igång något stort.

• lanovia 08

Jag har ju redan avslöjat det Villemoa.

• lanovia 08

Hur går det med foglossningarna Villemoa?

• lanovia 08

Villemoa helt rätt inte långt kvar snart har ni er lilla tjej hos er. Jobbigt med foglossning. Men skönt att det inte är lika illa hela tiden.

• lanovia 08

Daa jag blir så förbannad så jag vet knappt om jag vågar skriva något här.
    Iof får vi ju inte glömma att gravidet inte är en sjukdom *muttrar*
    Du kanske skulle ringa och fråga FK om de verkligen har läst din ansökan. Om både du o chefen är eniga om att du inte kan klara av ditt jobb tycker jag att det borde väga TUNGT!!

• lanovia 08

Just nu håller Es farmor på och lägger henne. Vi har varit på möte ikväll o farmor o farfar har varit barnvakter. Jag har bara ammat nu efter jag kommit hem sedan får farmor lägga.

Måste erkänna att jag börjar bli mer vän med svärmor nu igen när E blir större, jag inte är gravid och vi inte planerar bröllop.

• lanovia 08

Jullan, snälla rara liten stanna kvar där du är ett tag till. Usch nu blir jag riktigt riktigt orolig. HOppas det går vägen. Uppdatera så fort ni får höra nägot. .

• lanovia 08

Har ont i mage av oro här. Hoppas allt går bra med Jullan.

Klammrar mig fast i alla solskenshitorier och sänder alla mina tankar till Heloise, Panzer och Jullan.

• lanovia 08

Flamman vad jobbigt med "lilla tonåringen". Kan inte vara lätt att alltid veta hur man skall handskas med problemen när barnen mår dåligt.
    Du verkar göra ett jättebra jobb.  *kramar*

• lanovia 08

Ninnis vad kul att du är hemma igen.
    Tror absolut att Nobelpriset är ett tecken till er.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans