I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Villemoa, jobbigt med bebis i säte. Men än kan hon ju vända sig. Låter som du har en bra inställning till snitt annars. det viktigaste är ju att ni får er lilla tjej och att ni alla får må bra!
Villemoa, jobbigt med bebis i säte. Men än kan hon ju vända sig. Låter som du har en bra inställning till snitt annars. det viktigaste är ju att ni får er lilla tjej och att ni alla får må bra!
Visst är det konstigt att de kommenterar det så.
Ja, jag funderade igår hur man skulle svara på ett bra sätt. Nu är ju vi inte i samma sits som er, men jag ogillar frågan ändå. Det är ju inget som är säkert på att det kommer gå smidigt för oss igen när det är dags.
Förstår att frågan måste vara extra jobbig för er. Men nu ska det ju komma världens största plusvåg!!!!!! Håller alla tummarna för dig, Ninnnis och blommis!!
Ditt inlägg var alldeles solklart! (för mig iallafall!)
Varsågod gumman! Jag har varit i samma sits och fick då samma råd. Hoppas ni får ordning nu så ni mår bättre! Många kramar till er alla!
Åh, underbara arga Elise! Tack för att ni delar med er av era upplevelse. Håller alla tummar för att Elise inte får vattkoppor och att hon blir starkare och starkare.
Ninnnis, ett plus! Så underbart! Håller fortfarande tummarna hårt så att plusset håller i sig!
Vinkar tillbaka till fru SY. E och jag har inga större planer nu på dagen. Tänkte faktiskt passa på att sova när E sover middag. Är så trött just nu!
Sen i eftermiddag ska vi hämta E:s pojkvän på dagis (han är lika gammal som E) och sen ska jag bara titta på när de busar rundor.
Ikväll ska jag iväg och träna flickor födda 01 i gymnastik. Andra gången för mig och det är så roligt!
Hur ser din dag ut fru Sy?
Ja, när är det dags Ninnnis?
Oj, det var snabbt svarat. Då håller vi tummarna tills ikväll!
Men jag känner på mig att detta är starten på plusvågen i tråden!