• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hej alla goa!

Jag skulle behöva er hjälp! Ni har alltid så kloka tankar.

Vi har ett par vänner som har en son i E:s ålder (ett år). För ett tag sen frågade de vad E önskade sig i present och jag rabblade upp att leksaker, kläder är ju aldrig fel. Givetvis vände jag sen frågan tillbaka till henne och då sa hon att H (hennes son) minsann inte ville ha varken leksaker, kläder eller böcker. Hon skulle fundera på om han önskade sig ngt.

Nu ringde de precis och bjöd in sig på fika på söndag för att fira E. Och då måste ju även vi ha en present till H. Vad köper vi nu? Det står helt still i mitt huvud, nu när de verkligen itne vill ha kläder eller leksaker. Snälla kom med bra tips!!!!

• Fru Bygg

Tack bruttan!
    Jag tycker också att det var ett otroligt dumt svar. Inte sjysst alls av dem.

Precis som jag anade så har ni så kloka tankar. Får se om det blir ett pussel eller ngt på lunchen. (alltså att jag köper ett pussel på lunchen.)

• Fru Bygg

ingenjörsbruden skrev 2010-10-08 10:43:11 följande:
      *ser för mitt inre en städgubbe i gula gallonkläder som moppa snigelspår*

Jag skrattar så jag gråter! Mina kollegier undrar nog vad jag håller på med!

• Fru Bygg

Jag har ett recept om du vill ha på pizzabullar Ingis!

• Fru Bygg

Skönt att det går åt rätt håll med maken Ingis! Låter som en mysig familjehelg!

• Fru Bygg

En rolig sak! Gissa vad jag och min kollegia ska äta idag till lunch? PIZZA! Det bestämde vi redan igår.

• Fru Bygg

Har det hemma på datorn, så jag skickar det ikväll!

• Fru Bygg

Tack så mycket för alla förslag! Ni har så rätt i att de är knepiga, det kände jag direkt när de sa så. Jaja, tror nog att det får bli en dvd och en musikskiva. Hittade inget bra pussel i affären. Men DVD har de ju inte nämnt.

• Fru Bygg

Jobbigt med halsbränna Villemoa! Hoppas det blir bättre. När var det dags för nästa besök hos BM? Hoppas pyret vänder sig innan dess.

• Fru Bygg

Fru Sy, mysigt med en helg hemma hos föräldrarna! Ta det bara lugnt på resan så går det säkert bra!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans