-
-
Nu har jag bestämt mig. E och jag ska äta pastan med baconsåsen och sen göra vaniljcheesecaken. Det får bli en vända till affären nu när E har vaknat från tuppluren.
-
Sitter på jobbet just nu och har fullt upp! Men är tvungen att logga in och berätta att cheesecaken igår blev jättegod! Den kan jag verkligen rekommendera! Lätt att göra och sen supergod! Maken blev jätteglad när han kom hem sen och fick lite cheesecake så mitt i veckan!
Kramar till er alla! -
Ninnis, du ska snart vara gravid! Sen hoppas vi att du mår bra så du slipper vara ledig också!
Grattis till Daa! -
Skickar kramar till alla er underbara tjejer! Några extra skickas till Fru Sy och Ingis.
Jag är hemma och är sjuk. Eftersom jag är mammaledig egentligen idag, så har maken fått vara hemma från jobbet och ta hand om Ella. Det är jobbigt tycker jag, att jag tvingar maken att vara hemma från jobb när det är jag som är sjuk. Vet ju hur mycket han har att göra på jobb, men jag hankade mig fram igår fast jag inte mådde bra och idag så orkar jag inte med både Ella och min förkylning. -
Hej alla!
Vart tar all tid vägen? JAg hinner inte med något längre om dagarna. Iofs är det skönt att dagarna går snabbt just nu, då är det ju snart flytt! *längtar så jag blir blå*
Sitter här medan E sover en tupplur (hoppas jag) och har vaniljcheesecaken på kylning i kylen. Visst är det ok att äta cheesecake mitt i veckan när Indianerna är på krigstigen och plågar mig och min mage....
Så nu var det kommeteringen som gällde. Minnet är uselt just nu, skyller på allt flyttkaos, men ska se om ngt fastnade:
Ingis, skönt att papperna är påskrivna och att din syster är stark. Det är iofs inte så förvånande med tanke på att hon är syster med dig!
Skojigt med kalas i helgen, tänk att de små redan är så stora!
Andbeyond; jobbigt med allt blod. Skönt att den lille/lilla mår bra ändå!
Villemoa; oj kanske bara sju veckor kvar. Tiden går så snabbt. Vad säger Moa om att bli storasyster, har hon förstått vad det innebär?
Flamman, låter som en välbehövlig kväll! Klart att du ska köra favorit i repris idag!
Fru Sy; jobbigt med allt illamående och att det inte blir bättre. Håller alla tummar att du slipper illamåendet snart, så du kan bara njuta av den underbara känslan att vara gravid (och må bra samtidigt!)
Hvidis, hur mår du? Känner du av graviditeten ngt?
Lanovia, jobbigt med allt kaos hemma. Börjar ni se slutet på köksrenoveringen ännu?
Nu har jag glömt resten, men jag tänker på er alla! -
*vinkar tillbaka till Ingis!*
Hur går det på jobb? -
Usch vad arg jag är just nu... Jävla gubbjävlar som man jobbar med! (ursäkta språket, men tyvärr finns det inga andra ord just nu att beskriva dem med).
Kan inte man som man inse att man kan arbeta på annat sätt än vad man gjort tidigare. Datasystem mm förändras och då måste man ändras också!!!
Jag brukar inte klaga, men ibland är det jävligt jobbigt att vara ung tjej som jobbar med bara gubbar!!!!
Ursäkta mitt utbrott, hoppas ingen tar illa upp. -
Det var väl inte så farligt heller Blommis! Önskar att du var här och kunde säga till gubbarna. Tyvärr fegar jag alltid ur i sista stund.
Och du... Du är världens goaste tjej som är så omtänksam och underbar! DET kan du skriva på ditt CV!!!! -
Lyssna, ja det kan de verkligen inte!! Är fortfarande så arg så det ryker ur öronen. Synd sen också att man har en chef på plats som inte kan leda utan sitter och bara är tyst. Det är ju underbart att jag ska behöva prata hela tiden och säga hur vi ska göra istället för chefen!