• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Skönt Blomman att ni kommit fram och slapp massa djur på vägarna.

• Fru sy

*En stor kram till dig blomman* Hoppas allt vad jag kan för att det skall fungera den här gången för er.

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

Härligt Hvidis att det ser bra ut där inne i magen. Och så vinkade den lill* till er vad roligt. Gullig hon är lilla E när hon pussar på bebisen i magen

• Fru sy

Vi har precis kommit hem från fikat vi varit på ikväll, var så mysigt att gosa bebis. Kan inte fatta att vi ska få en sådan liten till våren. Känns fortfarande så långt borta...

Mannen är nere och kollar fåren, var tydligen en som stod och bräkade nere i hagen medan de andra vara inne i ladan... hoppas inte den har skadat sig eller hänt något annat med den... jag är trött nu så orkade inte följa med ner och titta.  

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:13:41 följande:
    Bruttan, kan inte din man gissa på min mage?? Saida-mannen...

Kan han gissa på  min mage oxå, vore ju roligt att se om han kan gissa rätt även här...

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:24:29 följande:
    Åh! Kan jag inte maila dig en magbild?

Men ci vill ju oxå se magen

• Fru sy

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 22:26:36 följande:
      Han säger ...Flicka!Utan att tveka en sekund, och hon ligger med huvudet åt vänster...

Ska bli spännande att se om han har rätt sen då! Jag brukar alltid "få en känsla" av vad andra ska få men när det gäller oss själva har jag inte en aning. Först trodde jag kille... men det har gått över lite mot tjej nu för mannen säger hela tiden att han tror att det är en tjej.

Tacka han för spådomen

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:33:54 följande:
    Emailad! Två nybakta magbilder! Bruttan: (hjärtar)

Hur mkt syns det på dig nu Hvidis?

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:52:52 följande:
    Till fru sy alltså....

Tack för att du skickade bilden Hvidis!! Vilken fin mage du fått... blir spännande att se om det gömmer sig en liten prins där inne. Visst var det så att ni vill veta kön vid ultraljudet om det går?

• Fru sy

Flamman: Skönt att bilen gick igenom besiktningen! Nu är det tummhållning för att ni får massa betalt för den oxå.

Blomman: Stor kram till dig och fortsätter hålla tummarna här. *Hoppas, hoppas, hoppas*

Villemoa: Härligt att hon ligger som hon ska och har fixerat sig. Det var duktigt gjort!! Riktigt nära nu... jag gissar på 10:e.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans