• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Idag är jag helt slut. Tror jag fick i mig något jag inte tålde igår för jag har legat vaken hela natten och mått fruktansvärt illa. Sedan att det har spänt och dragit i magen och brösten riktigt ordentligt i natt hade nog sitt i det oxå. Så efter att ha sovit fram till nu precis, lyckats få i mig lite mat så känner jag inte mig helt urlakad längre. Tanken är att vi ska åka till IKEA i eftermiddag, mannen har tagit ledig från jobbet halvdag så jag hoppas jag snart känner mig bättre.

• Fru sy

Heloise: Grattis till lilltjejen som firar 1 månad!! Härligt att höra att det går framåt. Satt precis och kollade på bilderna på henne på fb, hon är helt underbart söt och det ser ut som hon växt mkt på den här månaden...

Så du gissar oxå på att Villemoas pyre kommer 10 november, då är vi två

• Fru sy

Gravida Fru E : Helt UNDERBARA nyheter!!! Tårarna rinner på mig oxå...
    GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS

Vi blir många som är lediga samtidigt... kanske att jag får ta mig neråt i landet en dag sedan när vi är lediga allihop så jag får träffa er och era små...

• Fru sy

Fjällbruttan skrev 2010-11-05 10:35:08 följande:
      Ditt ägg!!! Och då tar jag den 10/11 då...knorrar...Nä, det är för fasiken den 14!! Jag tänker härmas Du kan få första messet, bara jag får andra

Ja tar du den 10/11 så härmas du ännu mer eftersom både jag och Heloise tror på den dagen

• Fru sy

Nu ska vi åka en liten runda till stan. Såg en kofta i onsdags som jag inte kunnat sluta tänka på så nu har mannen lovat att vara smakråd

Tittar in i eftermiddag igen.

*Håller tummarna för Blomman, och ger dig en stor kram*

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-05 13:50:30 följande:
      Ja, det känns som det eftersom magen blir stenhård varje gång jag får en molvärk. Man tycker ju att man borde känna igen detta vid det här laget eftersom jag har gjort det förut men minnet är kort.

Spännande!!

• Fru sy

Säger som de andra HEJA Embryot i blommans mage!!!

• Fru sy

Vi skulle behöva lite förslag på vad vi kan kalla den lill* i magen. Känns så tråkigt att kalla den för "magen" hela tiden, men vi kommer verkligen inte på något... Så om någon har ett föslag mottags det gärna

• Fru sy

Villemoa: Om nu lillasyster dyker upp på en annan dag än vad någon av oss gissat... då messar du någon av oss va? Så vi inte behöva sitta här och undra var du håller hus.

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-05 16:25:07 följande:
      Pyret kanske? Med tanke på att vår numer är Puerto

Skulle inte det kännas konstigt då, Puerto har ju ändå varit Pyret ett bra tag innan?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans