• Leksi

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

GRATTIS HVIDIS!!! Så kul!!
    Det praktiska löser sig alltid.

• Leksi

Usch, både jag och Alfred är dunderförkylda. Nu har jag verkligen fått prova på föräldralivet hard core. SÅ jobbigt att ta hand om en kinkig, febrig, snorig 4-månaders samtidigt som man är sjuk själv och helst av allt bara skulle vilja dra ner rullgardinen och sova i 12 timmar.

Grattis på bröllopsdagarna Lanovia och Ankan!

Hur gick första arbetsdagen Hvidis? Vad skulle du med mandlarna till? Mellanmål? *känner mig dum*

Hur eländig jag än känt mig de senaste dagarna verkar ni haft det 17 resor värre Bruttan och Flamman. Stor kram till er!

Tråkigt med den missade uppkörningen EA, men nu kommer den andra gå klockrent!

Kul att höra hur Busan utvecklas Ingis! Och nästa sommar kommer ni ha en jättefin gräsmatta och trädgård till henne!

Fru Sy - vad härligt att det fanns en liten därinne! Hoppas bara det jobbiga illamåendet ger med sig snart. Hur känns det hittills med tabletterna?

*hjärtar Daas små busiga tvillingar*

Åh det var så mycket jag skulle skriva och kommentera men jag får återkomma.

• Leksi

Min favoritsmörgåstårta är med kassler, purjolök, äpple och senap. Mums!

• Leksi

Norrskensflamman skrev 2010-09-07 09:39:54 följande:
    Ninnis: Bertil tvåa, Bertil sjua På Dagmars namnsdag

Och jag fyller år två dagar senare på Mikael och Mikaelas namnsdag!

• Leksi

Oh herregud är det val snart? Snacka om att jag har totalt noll koll, borde nästan diskvalificeras. Lyckas jag se något på tv är det typ Beverly Hills och Cityakuten...

• Leksi

Halloj brudar!

Susar in som hastigast för att gratta Flamman på födelsedagen - GRATTIS! Låter som du haft en jobbig födelsedag stackare. Vad tyckte de om tårtorna då?

Ett tips till dig Blomman. Ta bort gardinen helt och hållet ett tag, eller häng upp den så den inte går ner på golvet. Kanske ställ en möbel eller något annat stort där så hon inte kommer åt. Förmodligen sitter lukten kvar i gardinen trots tvätt och signalerar "toalett är det här". Du kan också skrubba golvet med rengöringsmedel som innehåller citron, det brukar de flesta katter inte gilla.

Kram till alla!

• Leksi

Åh gud... Håller tummarna stenhårt för att allt går bra med Jullan nu...

• Leksi

Välkommen till världen lilla Elise! Med betoning på lilla, herregud, kunde hon inte fått stanna därinne någon månad till eller två? Alla tankar och böner går till Heloise och Pantzer. Kan inte ens föreställa mig vad de går igenom just nu. Den stora glädjen att bli förälder tillsammans med en oro utan dess like. Styrkekramar!

• Leksi

passionsblomman skrev 2010-10-05 21:24:35 följande:
    Häng kvar Bruttan! Jag pratar i telefon med Heloise nu! Rapport strax!

*väntar nervöst*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans