• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis: jag jobbar hela nästa vecka, tror jag, måste kolla upp det, jo lördag till fredag.... Zzzzzzzzzzzz...... Ska jag skicka den till dig så har du den på måndag?

• Hvidbrud

Helipanzer: hoppas att idag är en bättre dag och att lilla Elise snart får andas själv igen! Vad BRA att ni kommit bort från knarkarkvarten! Massorav styrkekramar härifrån

• Hvidbrud

Ninnis ninnis ninnis!!!!! Oj oj oj så spännande det kan vara! Håller tummar och tår ch öronsnibbar och armbågar och sträcker ut en lten hand från den mänskliga knuten att hålla i!

• Hvidbrud

Bruttan: underbara du! Fniss fniss! Och skadeglädjen är den enda sanna glädjen har jag hört... (men det låter ju lite bittert, om jag tänker efter) men du, de kan han ha, gubben i snöstormen, aldeles ensam.... Underbara dina tjejer. Stora I och fina kramen! ( knep en liten tår)

• Hvidbrud

Fru sy: lilla gumman då! Klart du blir deppig av att ligga på sofflocket i all evighet och inte se nån utväg ur illamåendet fyld av hormoner som får en till att grina för mnsta lilla. Klart man får lägga av luren, men man får nog räkna med att deras oro blir ännu större! Kanske bäst att ringa dem först själv och säga att duvill vila lite ostört så du lägger av luren.... Annars kommer den väl farandes! Hoppas verkligen att ditt illamående går över snart och att du får energi till att vara glad i ditt tillstånd. Det kommer något fint ur det till sist i alla fall! Många många kramar!

• Hvidbrud

Jag är ledig idag och har lämnat e på dagis och ligger och SOVER! Välbehövd sömn som denna ettan så väl behöver för det börjar bli trångt där inna för den lilla limen, så stor är den nu, som en liten lime! Thaitjejerna har genomskådat mitt tillstånd, men jag blånekar. Först vill vi göra nuppet innan vi berättar så att allt är ok. Jobbet är tungt som attan men kollegerna är det gulligaste jag har varit med om i mannaminne, så det gör det till en glädje att gå till jobbet och skrubba bajsiga toaletter och moppa kropshår och andra ortevligheter... Mitt nyfikna sinne tycker ju att det är roligt att gissa hur de som bor i rummen är... Skulle jag varit författare skulle jag samla massa idéer till ett persongalleri och varför de olika tar in på hotell...

• Hvidbrud

Fru sy: mi. Svägerska fick också cellförändringar på livmodertappen i sin första graviditet. Bra att det upptäktes och gjorde något åt det i tid. En snabb op så var hon bra! En födsel kan ju sträcka sig över flera dagar och när bebis är ute kan det ta lååång tid innan man kommer på att omvärlden kanske vill veta att bebis har kommit.(att det finns en omvärld när man har bebisen i famnen är faktiskt ganska svårbegripligt...)

• Hvidbrud

Kram Flamman! bra att det gick lite bättre! Heja heja! Men klart att det är skitjobbigt! Du är en så underbar fru och medmänniska som orkar gå igenom detta! Min hjältinna! (kniper en tår till)

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans