• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Vaddå granntråden...? Det är ju här du hör hemma . Hoppas att ni har det bra! Hur stor har lillkillen blivit nu?

• Hvidbrud

Fjällis: ja, det hade jag också väntat med, så nu tvättas alla amningsminnen och fontäntuttefläckar bort! Ja, det lär ju komma fler... Googlade inatt och kollade i gravböcker så att jag kunde somna om. Annas skulle Batman allt få sluta snarka och ta mig och r under armen och följa med på sjukhuset. Gullegubben vill gärna vända tåget och komma hem när jag ringde honom i morse. (ringde för att lugna honom om han hade hittat blodfläckar i toaletten och badrummet, men det hade han inte lagt märke till...)Han kommer hem tidigt istället...

• Hvidbrud
    ingenjörsbruden skrev 2010-10-15 10:34:47 följande:
      Hahahahahaha lilla snuttan....får hon ingen mat?
    Ha ha! Ja, det matvraket, som äter mer än mamma och pappa tillsammans... E är som gladast när det står mat framför henne! Tån liknade kanske något nytt, spännande... Oh oh! Bajsblöjan luktar! Ulk ulk, tid att byta!
  • Hvidbrud

Tack bruttan! Precis vad som behövdes! Drar fram en extra stol och extra kopp så du kan hålla mig sälskap! Och fler till er andra också, så klart!

• Hvidbrud

Jag jag jag!

Norrskensflamman skrev 2010-10-15 21:08:56 följande:
    Är det bara jag som tycker Linnea i Idol är supercool och härlig?? *ser mig förvirrat omkring* Aleta
  • Hvidbrud

Ingis: lemongrass i Malmö? Trio också i Malmö. Har aldrig varit där men det verkar vara en helt fantastisk restaurat med fast sjurätters med lokala råvaror... Åh, måste googla efter hemsida nu...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans