I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Vaddå granntråden...? Det är ju här du hör hemma . Hoppas att ni har det bra! Hur stor har lillkillen blivit nu?
Vaddå granntråden...? Det är ju här du hör hemma . Hoppas att ni har det bra! Hur stor har lillkillen blivit nu?
Fjällis: ja, det hade jag också väntat med, så nu tvättas alla amningsminnen och fontäntuttefläckar bort! Ja, det lär ju komma fler... Googlade inatt och kollade i gravböcker så att jag kunde somna om. Annas skulle Batman allt få sluta snarka och ta mig och r under armen och följa med på sjukhuset. Gullegubben vill gärna vända tåget och komma hem när jag ringde honom i morse. (ringde för att lugna honom om han hade hittat blodfläckar i toaletten och badrummet, men det hade han inte lagt märke till...)Han kommer hem tidigt istället...
Du har några redigt gulliga tösabitar, bruttan!
Aaah! E har hittat min stortå och försöker suga på den! Öööörk!!!!
Så har jag kräkts vid blöjbyte....
Tack bruttan! Precis vad som behövdes! Drar fram en extra stol och extra kopp så du kan hålla mig sälskap! Och fler till er andra också, så klart!
Jag jag jag!
Ingis: lemongrass i Malmö? Trio också i Malmö. Har aldrig varit där men det verkar vara en helt fantastisk restaurat med fast sjurätters med lokala råvaror... Åh, måste googla efter hemsida nu...
Mmmm... Blir huuuuungriiig!!!