I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Haha! 5000! Det var nog ett år sedan vi var uppe i det antalet inlägg sist! Men oj vilka stora grejer som har hänt har i tråden under tiden!!
Haha! 5000! Det var nog ett år sedan vi var uppe i det antalet inlägg sist! Men oj vilka stora grejer som har hänt har i tråden under tiden!!
Åh, vad det är underbart med så fiiiiina nyheter!
Heja flammans suris! Oh, vad bra att han dök upp. Och vad bra att det kommer någonstans! Hoppas nu att medicinering är det som är grejen. ( och surat hade jag nog också gjort i hans situation, tror jag. Snacka om att mista kontrollen över allt det man har haft som sin verklighet tidigare och nu ställs han inför något helt nytt och något som kommer påverka hela hans, vad kan man kalla det?, förhållningssätt till sin om givning. Hur kommer HAN att vara i allt detta, kommer det fortfarande att kännas som sig själv och sitt eget trygga liv? det var kanske inte bra med alla humörsvängningar och utbrott innan, men det var välkänt, det var tryggt, det var den han var. Att dra sig in i surbubblan och försöka styra där inne ifrån är nog väldigt väldigt normalt i hans situation just nu. Och så FANTASTISKT av dig flamman att stå på dig och hålla vid i glädjen och ljuset och livet som väntar där utanför surbubblan på honom! Heja dig! Skickar er mitt favorit mantra: may you be happy, may you be healthy, may you be free from harm, may you be at ease! Många kramar flamman!
Välkommen "hem" Elise!
Ja, jag har också hört att medicinin ska vara som en lättnadens suck! Ha en under bar dag! Har lämnat e på dagis och nu ska här bossas! (som i chef, inte bossa Nova) (men en kombination av de två låter inte dåligt...)
Här var det lugn i stormen! *nynnar boom boom, boom folikel boom*
Villemoa: blä blä blä för sura uppstötningar! Vad är det man säger, den sista delen av graviditetsn ska vara så jäklig, för annars skulle man aldrig vilja föda. Man gör allt för att få ett slut på elendet! Eller? Hoppas lilla puerto vänder sig snart och kommer ut så hennes mamma kan få dofta henne och pussa på henne och få hälsa på sin stolta storasyster! Kom nu puerto!
Härligt med minispa flamman! Ska boka massage till fredag när jag är ledig! Men jag vet inte ett bra ställe i Malmö där de är duktiga och välutbildade och har en graviditetsbriks. Någon som vet? Kanske någon smygläsare?
Ninnis: vänta med massagen! Det fins punkter lite både här och där som påverkar underlivet och det är ju onödig att joxa runt när det nu äntligen är där! Sen är det ju affaldstofferne (danska... Svenska?) som kommer i omlopp och då även in till lilla embryot. Nä, bra att du avbokade! Tidning har jag också hört att man ska undvika, men det är mest för risken att falla. Kramar till er alla!
"att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."