Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

In en snabbis.....

GRAAAATTIS, Ninnis o herr Ninnis!!! *skuttar runt o klappar händer*

O grattis, Hvidis, till mammaledigkompis!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-10-29 07:48:47 följande:
    Fru Bygg, du måste vara rädd om dig! Måste du verkligen jobba? Vad händer om du inte kan? Kram!Jag har messat lite med EA. Hon har det lite tufft, men jag hoppas hon smyger in en sväng till oss. Du lovade ju att inte gömma dig, vännen! *blink blink*Ingis, var är du? Du är saknad!

Jag lever....men knappt känns det som.... Busan har haft 3dagars feber o sovit som en skrutt.....pluss att hon håller på att få ytterligare 2 kindtänder....så igår kom vi på att ge henne alvedon....så nu har vi äntligen fått sova några timmar sammanhängande.....

Jag vet inte hur fru Bygg har det.....vi sitter på lite olika platser i byggskedet......men misstänker att hon har minst lika mkt att göra som jag.........här har vi så mkt att göra så att det sprutar ut genom öronen......skulle kunna jobba hur mkt övertid som helst....men det är inget roligt när man har en liten loppa där hemma...tråkigt o lessamt när man inte hinner med något för 5 ören.......

Maken är orolig för mig....o jag börjar osså bli lite orolig.....det är lite väl mkt nu....speciellt osså med syrrans situation....vet ni hur frustrerande det är när hon VARJE dag säger att hon skulle vilja ut o dansa järnet o rasta av sig till helg....jaha....men jag ORKAR inte....svårt när hon inte har några väninnor som är singlar eller dansgalna....försökt föreslå att hon ska börja på någon träning med dans.....det ger henne massor av energi säger hon o det är ju superduper.....

Men jag försöker hänga med i tråden o smygläser......gråter, morrar o skrattar o öser massor av tankar till er alla!

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-10-29 09:29:23 följande:
    Ingis, du måste ta det lite lugnt. Jobbet finns kvar även dagen efter. Jag tror att det är lite olika vart i byggskedet man är och även var man jobbar i landet. Jag har liksom fullt upp, men det är viktigt att prioritera sin familj och sig själv först!

Japp! Håller verkligen med!

Fru E: Pick a date bara! Kul med konferans....men dåligt utbud med alkoholfritt.....för man vågar väl inte säga att man är nykterist.....

Ninnis: Du är gullig! Mys med familjen går först i alla lägen! Kul med tjejmiddag!

Lanovia: gud va tråkigt med bilen....men du.....även solen har sina fläckar! *kramar om*

Idag är jag extra sprallig....har ju fått sova flera timmar i sträck i natt utan att bli "misshandlad" av dottern var 10e minut!

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-29 11:47:11 följande:
    (kunde för övrigt inte stå emot Bruttans bedjande rådjursögon med de fladdrande ögonfransarna... )

Snygg klocka osså utöver den superfina lilla magen!
    Vad är det för klockmärke?

Fika i Lund kanske någon em? Kan dock inte förre den 10e

Japp....dags för sista rycket nu!

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-10-29 13:36:05 följande:
      Jag hängde knappt med För att göra det lite komplicerat så kan jag mån-tis nästa vecka, tis-onsdag veckan därpå och sen tis v. 46.Kan nu någon smart pussla ihop detta alla andra som ska fika?

Fika den 23e kanske?

• ingenjörsbruden

Tackar för grattningar till namnsdagsbarnet! Hon har förövrigt sovit hela natten i egen säng fr 20-7.45.....ljuvligt!

Daa; doh va jobbigt med handväskan på annan ort.....ryggont är inget vidare...testat vetekudde? Tens-apparaten hjälpte mig mkt.....
    låter som en härlig dag ni har framför er!

Fru sy: fiiin liten mage! *klappar försiktigt*

• ingenjörsbruden

Hvidis: ojojoj jobba 7 dagar på rad.....usch va tungt! Var rädd om dig! Va kul o få se på lilla fladdret på onsdag! Kan du känna den redan?

Ninnis: Blir så glad när jag tänker på dig o herr ninnis! *kramar hårt o skuttar runt i glädjedans*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans