I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Blommis: Jag köper första boken av dig på stört! Hur är det med huvudvärken?
Fru sy: förstår din frustration.....*kramar om* Den som väntar på något gott.....*försöker peppa*
Blommis: Jag köper första boken av dig på stört! Hur är det med huvudvärken?
Fru sy: förstår din frustration.....*kramar om* Den som väntar på något gott.....*försöker peppa*
Aleta: Låter som ni har det rätt mysigt i Stockholm!
Helipanz: Oh va härligt att höra!!! Massa o kramar till hela familjen!
O ninnis: Du kan TRO att jag gick omkring hållandes tummen igår....svårt att göra besiktningar....men ALLT för dig! Foton o grejer redan! Oj va fräckt!
Blommis: Om du saknar din gråa yllefilt....så har jag nog hittat den....mellan mina öron återfinns den idag.....helt ooootroligt seg o svårt att fokusera......längtar verkligen till att gå hem....
*asgarv*
*moahhahahahaha flinar onskefullt o gnuggar händerna....moahahahahaha*
Hahahahahaha lilla snuttan....får hon ingen mat?
Lilla godingen!!! *smälter*
Låter logiskt! Hahaha ja man ska ju se positivt på det hela!
Det är helt säkert gravidmagen! *klappar försiktigt o sjunger lite för lilla knappen där inne*
Hmmmmm det låter lite konstigt.....kan inte var 60 timmar aktiv förlossning....hon måste ju ha räknat in latensfasen....alltså när man börja öppna sig o tills man är öppen 3-4 cm.......... Tyvärr så kan man ha rätt ont där i början....det hade jag.....o därför var vi inne på BB i 22 h innan Busan kom.....men eg skulle jag fått åka hem...men där var ledigt o jag var så gnällig så jag fick stanna innan jag var tillräckligt öppen.
Hoppas allt är bra med väninnan....det tar på krafterna att ha ont så länge o sen gå igenom en förlossning...