I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Nuuuuuu går jag hiiimm!
Massa till er alla!
*svassar ut genom dörren med knölpåken medans det dröser en hel del gula fjädrar efter mig....*
Nuuuuuu går jag hiiimm!
Massa till er alla!
*svassar ut genom dörren med knölpåken medans det dröser en hel del gula fjädrar efter mig....*
Men vilket bängt svar?! Vad önskar ungen sig då? Fred på jorden? Kakel?
Nä...köp en bok tycker jag! Busan ÄLSKAR böcker så det kan ju aldrig vara fel....
Busans absoluta favorit just nu är en mjukis-valp som sjunger sånger o som hon kan trycka på näsa o öron, händer o fötter....guuuu va hon älskar den....o vad vi föräldrar älskar avstängningsknappen!!!
Så vill ni vara lite elaka....så köp ngt som spelar!
Panzer o Heloise: Er dotter är så kriminellt söt! Vilken pussmun!
*ser för mitt inre en städgubbe i gula gallonkläder som moppa snigelspår*
*morrrr morrr....viftar på rumpan*
Daa: Maghållare är skönt! Men var rädd om dig.... Jag håller tumme för överklagandet!!
Hihihi....förlåt men jag kunde inte låta bli att dela med mig av min inre värld....
Leksi: Massa kramar! Komplext och tungt beslut din väninna m man tagit...men som aleta skriver...man vet inte hur långt barn med downs kan gå. O vad jag hört från föräldrar till barn med downs så ger de barnen tom ännu mer kärlek o glädje samtidigt som föräldrarna oroar sig för framtiden för barnen och så.
Där finns jättemånga barnkammarböcker...ialla möjliga färger nästan...men vissa innehåller ramsor o så...så det är lite olika innehåll.
Stolt mamma måste rapportera:
Satt igår o lekte med busan...bad henne ta giraffen...ungen tar giraffen o ger mig.....bad henne ta elefanten, isbjörnen, kossan o tuppen....o ungen tar ALLA rätt!!!
Alltså jag blir helt chockad.....de där små busungarna fattar bra mkt mer än vad man tror....
O så glad fru:
Pratade länge med maken i förrgår efter han läst mitt mastodont mail....o det känns mkt mkt bättre....han förstår nu att lägga prioritering på mig osså o inte bara huset eller busan.....idag ska de köra till tippen med allsköns bråte, maken o svärfar alltså....svärmor ska passa busan.
O i morgon ska vi ha familjemys! Iallafall tills jag ska hämta guddöttrarna /systerdöttrana för övernattning o mys! Har tänkt göra hemmagjorda pizzor o äta hemmagjord chokladmousse till efterrätt, spela lite spel (även om jag HATAR spel...dåligt tålamod) o kanske se på någon film!
Så en liten allmän fråga på detta egoinlägg....
Vad vill du/ni ha på eran pizza????