Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Men my GOD vad många sidor! Det tar för lång tid att läsa ikapp för att jag ska kunna missunna er detta så:

Jag har den stora äran att i mitt galleri presentera Elise, fotad av pappa Panzer kl 23:12 den 4/10, dvs endast en timme efter att hon kommit ut!

Hon finns i mappen "för medlemmarna i min adressbok" och Heloise hälsar att båda trådarna så gärna får se henne, "för vi är så stolta över henne",

så om du är trådis, försöker titta men inte ser, -hojta till så jag kan lägga till dig i min adressbok! Det är några stycken att hålla koll på i de här två trådarna...

• passionsblomman

BrudSommar2006 skrev 2010-10-06 11:57:50 följande:
    PB förresten, så ni har alltså flyttat er lite mellan ett par trådar, fast ni har hållit på länge här också då, precis som vi i den andra. Hur hittade du till BT? Var det blombuketternas förtjänst?

Haha! Vet du jag minns knappt! Jo, jag ramlade in på forumet genom att jag höll på att kolla upp något med blommor, och sedan blev jag-hör och häpna-förbannad när jag läste idiotsaker som idiotbrudar satt och skrev. Att man skulle ljuga och säga att det inte var en brudbukett, vill jag minnas att det gällde första gången.

Sedan var det kört!

Och när Aleta bett mig dela upp inläggen i lite luftigare stycken, så de gick att läsa, ovan forumskribent som jag var  så var diskussionerna i allsköns trådar snart en daglig sysselsättning.

Blomfrågor i hundratal, men väldigt mycket diskussioner också.
    Tanttråden var första långköraren, och GUD vad jag skrattade i den i början! Och i den här med.

Och vad mycket folk som kommit och gått! *nostalgisk*

• passionsblomman

passionsblomman skrev 2010-10-06 13:30:26 följande:
    Jag säger ju att de var idioter!

Detta var svar på BS inlägg alltså...

Fru bygg, du är tillagd!

• passionsblomman

Aleta, jag visste inte att ni haft gravsättningen nu. Då förstår jag varför jag inte sett till dig så mycket senaste dagarna.
    Om du vill och orkar får du hemskt gärna berätta både hur allt gick till och hur du mår nu.
    Inboxa ifall du inte vill ta det så öppet.
    Och vill du inte prata alls, så ignorera det här inlägget.

Eller, det här sista kan du ta fasta på:

KRAM KRAM KRAAAAAAAAAM!!!!!

• passionsblomman

Ingis, angående uttalet av Elise, så hörde jag då inget "e" på slutet är Heloise pratade om henne igår, Jag tror ganska bestämt att det är stumt.

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-06 13:54:21 följande:
    Blommis-vill du lägga till mig med kan bara se rosor...

Så går det när man ändrar nick! Men NU är den nya EA med!

• passionsblomman

Heloise!!!! HURRA!!
    Och andas själv? Halleluja! (Det betyder pris ske Gud ifall ni undrar!)
    och hålla i famnen? Rinnande mjölk? *känslobryt å det mest skvalande*

Det här måste vara en av de bästa dagarna i världshistorien!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans