I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Inte alls omöjligt. Fast då får det kanske bli efter jul, för vi kommer nog använda korten som julklapp.
Inte alls omöjligt. Fast då får det kanske bli efter jul, för vi kommer nog använda korten som julklapp.
Nu är det dags att stänga ner här. Åker snart till stugan och hummern.
Får se om jag lånar makens mobil och tittar in annars får ni ha en bra helg (fast jag tycker iof att ni skall ha en bra helg oavsett)
Tittar in en snabbis VIA mobil. Håller på o jättar en tjej som vägrar somna. Längesedan det tog så här lång tid
Oh blir galen på mobilen. Jag nattar o inget annat. Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.
Har läst vad ni skrivit men orkar inte kommentera allt. Saknar datorn. Skickar kramar till alla.
Fast det är inte tanttråden du har hittat. Vi härbägar bara ett antal tanter i denna tråd.
Fru E, hård make du har.
Tack alla för kramar. Det värmer.
Ja det är bra att vi kan tala med varandra, och det är bra att maken börjar sätta ord på känslor. Det underlättar, men just nu känner jag att mitt tålamod ramlade ner i skospetsarna.
Har så mycket jag skule vilja skriva och dela med mig av, men just nu orkar jag inte. Skall försöka ta mig till säng och få lite god sammanhängande sömn.
Aleta ha en trevlig resa.
Daa vettig läkare! Hurra för sådana. Lyssna på henne, det hoppas jag FK kommer göra.
Flamman man kan inte alltid vara stark. Bra att du ringt viktigt samtal. *kramar*