Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru E, visst är det dumt att läsa på FL och bli orolig i onödan, men ibland går det inte att hålla sig därifrån.

• lanovia 08

Ja hur går det här? Helt plötsligt blåser vinden åt andra hållet.
    Från en man som låg och grät på morgonen och ringde i förtvivlan från jobbet fick jag på eftermiddagen tillbaka min gamla vanliga man. Han har varit helt förstörd länge och helgen var han riktigt illa. Panikattacker och klarade inte av att jag lämnade honom.
    Jag vet inte om jag vågar lita på detta, men är glad för varje stund som går. Vi ringde VC och jag har pratat med dem om hur han mår (han ville inte ringa från jobbet). Nu vet vi vart vi skall vända och att det finns hjälp att få relativt lätt om han behöver. Tror det gjorde det lättare från honom.
    Innan har han haft sina ångestattacker, vetat att läkaren inte hittat något fel och därmed inte trott att det fanns någon mer hjälp att få. Helt plötsligt öppnade sig dörrar och möjligheter och det verkar som att han slappnade av bara av detta.
    Plus att han hade ett samtal med sin far igår, som sa ungefär det jag sagt redan till honom. Kan vara bra att höra från mer än en person.

Som sagt jag är förvånad över hur snabbt han vände och vågar inte lita riktigt på det. Men just nu är det en lättnad.

• lanovia 08

Flamman stor kram.
    Är den idag mannen kommer hem?
    Förstår att det känns riktigt jobbigt.

• lanovia 08

Ja vi får väl se hur han är de närmsta dagarna. Nej han har inte haft något sådant förut.
    Här pratar vi grabben som aldrig mår dåligt och är duktig på bita ihop. Någon kom smäller det...

Fru E skrev 2010-11-03 09:22:20 följande:
    Lanovia-så ett steg i rätt riktningt iaf. Kanske ändå är bra om han går och pratar med någon några gånger för att få rätsida på hur han ska hantera allting Har han haft dem tidigare med?

• lanovia 08

Finns mer jag skulle vilja kommentera men hinner inte nu för har en ilsk tjej som sitter på golvet och skriker.
    Dags att komma i vagnen och sova.

• lanovia 08

Bara att ta lättare vikter.

Ninnnis skrev 2010-11-03 12:34:37 följande:
      Fast det är väl svårt att träna styrketräning utan tunga lyft?

• lanovia 08

Jag sitter med en supertrött skrutt i famnen o skriver m en hand. hon somnade i armarna på mig när jag lyfte upp henne ur matstolen

• lanovia 08

Fru E skrev 2010-11-03 15:02:09 följande:
    Själv får jag skäll så öronen snart åker av för en förändring jag gjort i mitt arbete Var beredd på det men känns aldrig bra men jaja life´s a bitch

• lanovia 08

Hurra Daa!!! Gött mos att du vann över FK!!

• lanovia 08

Flamman Fy för att behöva ta så mkt skit. Men ligger nog mkt i vad de andra skrivit

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans