Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Grattis till auktionsfynden, glömde jag skriva. De kommer göra sig ypperligt i ert Blomslott, kan jag tänka mig

• Norrskensflamman

General Bruttan Bra jobbat där!

Matplanering och familjemöte verkar jättebra. *imponerad* Måste jag snart införa här också. Tror ni det funkar med en 5 och 7 åring

En bekant blev så förvånad när hon hörde att jag lärt mina flickor att bädda sängarna på morgonen. Är det nå fel med det? Lilla K måste man såklart hjälpa lite, med det viktiga är att hon försöker. Och nu går det riktigt bra faktiskt. Och T bäddar bättre än mig.

Vet du att det är finns TRE bra saker med vodkan jag dricker: Den värmer, den är god OCH den är RYSK

• Norrskensflamman

...och jag pratade nyss med min man... och med HONOM mina vänner finns det minst två saker som är bra: Han är rysk och han är MIN man

• Norrskensflamman

Puss Heloise!

Ja, ja, Panzer är väl förlåten då... Men han är fan slipad som en äkta politiker

Däremot har jag INTE förlåtit Björklund... Grrrrr.

Jobbigt med benvärken! Kramp hade jag men inte ont i benhinnorna. Var kommer det ifrån? Är det för att du står och går mycket kanske?

• Norrskensflamman

Daa: fy vad  läskigt med de där besökarna ! Det var så jag tänkte också när det plingade på vår dörr mitt i natten... Kanske de kollade om vi var hemma?

• Norrskensflamman

Nu tror jag att jag har bestämt mig. Nästan. Det blir Maud eller Göran som får min röst i riksdagsvalet. Men jag skriver inte under på alla deras idéer dock... Men en hel del av dem.

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-09-17 23:38:50 följande:
    Ja, hon såg så lycklig ut nät jag kom hem! Hos sig vid sin "synth" och dansade utan att hålla i sig. *mammahjärtat smälter* (igen och igen!)
    Åh, så gulligt

Mina små blommor slocknade i vår säng nångång under Idol. Har burit över dem till sina sängar, men det ångrar jag nästan. De är så söta och mysiga när de sover

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans