I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
*hjärtar*
Vinkade gjort spillevinken till oss också när hon var 13v i magen, nu är det hennes favoritsysselsättning.
*hjärtar*
Vinkade gjort spillevinken till oss också när hon var 13v i magen, nu är det hennes favoritsysselsättning.
Ni får ta så mycket plats ni behöver. Ni har jobbigt både du och maken och vi finns här för dig.
Den här tråden handlar inte bara om barn, BIM och ÄL.
Det var ju inte det Blommis ville säga med sitt inlägg att du inte får prata om annat än barn och barnförsök. Däremot lyckades hon sätta ord på något som jag faktiskt har känt och det sitter långt inne att erkänna för jag vet inte om jag har rätt att känna så. Vill ju kunna välkomna nya hit och menar verkligen inget illa mot någon. Men sista tiden har det känts som att tråden har invaderats. Jag har känt det som att nya har inte kommit hit för vad denna tråd handlar om eller för att lära känna oss alla som hänger här utan för att här hittar man tanter.
Nu har jag skrivit mer dumt än jag har rätt till.
Men det är så jag har känt... absolut inget ont mot någon.
Nu skall jag gå och lägga mig. Hela huset sover redan.
Heloise tufft beslut att ta, men ibland måste man tyvärr. Låter som ni tänkt klokt.
Oh Herregud!!!! Nu rinner tårarna här av ren pur glädje!!!
GRATTIS FRu E!!!!!
HERREGUD så lycklig jag blir!!!!
Dennna gråa regninga fredag blev en väldig fin fredag.
Hoppas innerligt spillevinken inte hittar på¨något dumt på golvet för jag glömde nästan bort henne för en stund, blev så uppe i att läsa allt här.
OHHHHH Fru E
Vad skönt att läsa era kommentarer ni skrivit som svar till det jag skrev. Har oroat mig inatt för att jag skrev mer än vad jag hade rätt till.
Kan du inte ringa dem då?
Flamman en tanke bara, men nu går maken och får hjälp och du går och får hjälp, men ni kanske skulle behöva prata med någon tillsammans? Ni behöver ju prata ut och komma över och förbi allt ni gått igenom och hemma verkar ni ju bara ryka ihop.
Jag har också sol här, fast bara lokalt över mitt huvud för stunden.
Helt rätt en dag i taget. Man måste våga glädjas över det man har. Allt kan hända, det kan det alltid, men så kan man inte gå och tänka.
Du är ju GRAVID!!!!