I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Muggles: 30+4 idag. Imorgon är det tillväxt-UL och då får vi veta hur stora de är nu. Förra gången var de normalstora iaf. Min mage följer övre kurvan för en enlinggraviditet. Den är större än den mage som Villemoa hade innan hon födde i helgen, men då hade hon en liten mage. Citat från bm i morse: "din mage är välfylld med barn", så då antar jag att den inte är stor i överkant. Flamman: Jobbig känsla. Ingis skrev ett klokt inlägg, tycker jag. *kramar om och hoppas att adventsfriden ska infinna sig snart*Blommis: en stor och varm kram för ännu en dag. Gick igenom morgonens besiktning hos bm. Inga bakterier, alltså ingen UVI. De ökade sammandragningarna kan mycket väl ha ett samband med att mina stackars tarmar emellanåt får jobba som tusan för att få gjort det de vill: magkniiiiip! (härliga detaljer återigen...) Det stämmer med tiden i alla fall. Bm kommenterade att jag ser piggare ut nu och inte lika grå som sist, så halvtidssjukskrivningen har nog gjort mig gott.
Förutom att jag spelar apa mellan varven *hoppar upp i lianen o svingar runt, kliar mig i armhålan o apar rundor*...... så spelar jag fiol....eller spelade.....det är ett tag sen jag spelade nu....spelade då tillsammans med min lillebror o mamma...men det går inte nu längre när lillbrorsan aldrig vill se mamma mer.
Trist för vi hade rätt roligt ihop! Spelade till folkdans o var iväg ibland på spelamansstämmor o spelade med andra spelmän....
Har aldrig varit ngt fantast av att träna.....men spela tillsammans med andra... DET är roligt! Men för att det ska blir roligt så måste man kunna låten o därmed oftast träna lite....hrmm
Skönt att allt är bra i den välfyllda ettan! Håller med Ankan.....hur är det med GBSen?