I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Jag har beställt apsöta byxor till jullan
Jo jag vet inte riktigt varför jag" bara" blev beviljad 75% hp, jag måste ringa och kolla med dem hur de menar imorgon.
För jag har en heltidstjänst, men har pga studier jobbet 75%, nu är jag klar( iaf csn klar) med studierna oc har alltså rätt till min heltid. Men fk vill veta hur mkt jag jobbar NU, dvs 75% men jag skrev att jag har rätt till och kommer att arbeta 100% from slutet av aug.
Så antingen menar de att jag får 75% av min heltid, eller så menar de att jag får 75% av mina 75%, de frågade min chef vilken fördelning det var på varuplock kontra kassa och hon sa 75% varuplock, 25% kassa, av princip får man tydligen typ aldrig hp för kassatjänst. Men de hade gjort en del andra fel, ex skrivit att jag ett normalt pass lyfter 5-40kg, det ska vara 50kg-4 ton, ganska STOR skillnad. Men hur som, huvudsaken är att jag slipper jobbet, de sista veckorna. Jag satt och räknade lite och kom fram till att rik kommer jag itne att bli under den tiden, men det är lugnt jag kan äta havregrynsgröt bara jag slipper jobba
Sen är det ju så att Panzer fått en rätt fin löneökning( mot vad han haft innan nya jobbet) så jag behöver faktiskt inte få så mkt för att det ska gå runt. Vi kan inte leva i sus och dus men det kommer att gå bra. Så jag kommer nog bara behöva ta ut kanske 4 dagar fp eller nått.