• Heloise

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-09-03 19:37:13 följande:
    Hörru, det tror jag baske mig jag ska göra. Imorgon. Jag har hört dig lovprisa dem förr, och tänkt att detta ju måste testas. vad käkar man till dem då´rå?
    Dillstuvad potatis äter vi till, mmm oj vad sugen jag blev på isterband

Panzer är på EM-kvalet och ringde nyss för att höra om jag skulle se, njaaa jag vet inte jag kanske kikar en stund men är de usla så byter jag till nått roligare fotboll avnjutes helst tillsammans med mannen i det här hushållet

• Heloise

Jag fuskade och kollade lite på Spanien, Torres gör sig bra i rött

Sen upptäckte jag att Bodyguard gick på 3an och då såsade jag in på den, det var evigheter sen jag såg den!

• Heloise

Härligt med en tur till zoologiska Hvidis!

Jag är om möjligt ännu mer förkyld idag än igår, och har jätteont i halsen, men måste åka till jobbet iaf. Fattar inte hur jag ska orka imorgon när jag jobbar 10.5h, men det som inte dödar härdar, och jag kommer inte att jobba på måndag. Då får de lösa det hur de vill. Jag hatar verkligen att inte"kunna" vara hemma när jag vill när jag är sjuk, men det är så när man jobbar på en butik där det enbart finns personal så att det räcker till de pass som finns. Men det finns ju fördelar, ex jag har helt själv valt mina arbetstider, mina chefer har snällt lagt mitt schema så att jag kan plugga obehindrat i 5 årstid, det är ganska mkt värt det med. Men inte just idag

Enough gnällande, ha en härlig lördag

Kramkram

• Heloise

Villemoa: du har mail

Nu är jag hemma och jag slipper jobba imorgon, svärmor jobbar för mig, så jag och jullan kan kurera oss!

Kram

• Heloise

Ojojoj Flamman, stackars lilla flicka det måste vara hemskt att vara så liten och få gips.

Vilket tumult och panik det blir för er, vart är din lugna helg när du blir uppassa? Sätt dig på tåget till Gävle så ska jag passa upp på dig en hel helg

Hejhej bruttan: låter som du har haft fullt upp du med, hopas alla kryar på sig och att du får andas ett litet tag!

Jag har som mål idag att inte byta om ifrån morgonrock till andra plagg. Blev serverad frulle på sängen av Panzer som snodde åt sig ett helg gäng med bonus poäng på den lilla manövern. Gråtit en skvätt över att jag har en så fin man, gråtit en skvätt över att pappa var lugn, sansad och samarbetsvillig när Panzer ringde, gråtit över att min svärmor är fantastisk och gråtit en till skvätt över att jag har sådan tur att jag har en bebis i magen...

• Heloise
    Aleta skrev 2010-09-05 11:06:44 följande:
    Kram Fjällbruttan och välkommen tillbaka! Jag tänkte prata medeltidskläder med dig, du hade ju sådana eller hur? Själv köpte jag en enkel klänning på förra årets medeltidsfestival så jag var lite nyfiken på vad du hade. Heloise förresten! Går det bra med bostongurka i isterbandsreceptet?
    Säkerligen
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans