• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Soldemor, vad tråkigt med din kompis Hoppas det visar sig vara så lite allvarligt som bara möjligt.

• Ninnnis

muggles skrev 2010-10-18 12:04:23 följande:
    Ninnnis: tack! Nu när man hänger lite här så är det livsfarligt, det känns som man kan fastna och börja läsa bakåt för att förstå alla kommentarer...

Ungefär som i er tråd...

• Ninnnis

Hej Daa! Härligt att Axel & Fälga insåg att det var dumt att skrämma mamma och började cykelsparka istället

• Ninnnis

Blommis, bra att det är bättre med sambon nu i alla fall. Hoppas du får dra ner på sprayandet efter VUL så att huvudvärken minskar. Är det sprutstart nu då?

• Ninnnis

Jag och bästisen har precis parallellbokat långweekend i London med våra kära män i december Vi har pratat om det länge och äntligen fick vi tummen ur. Hon är förresten gravid och OM vi skulle lyckas så skulle vi ligga exakt två månader efter...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-18 14:13:11 följande:
      Ja, jag antar att det blir sprutstart imorgon eller möjligen dagen därpå.

Heja! Jag vet att du kanske inte ser fram emot det något vidare, men jag hejar på och håller tummarna i alla fall!

• Ninnnis

Finaste Heloise! Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig vad ni går igenom just nu. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får positiva besked idag. Lilla Elise, kämpa på!

Mina varmaste, innerligaste styrkekramar till dig och Panzer.

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-19 09:55:28 följande:
    Ninnis-din fina bild behövs för att lätta upp stämningen lite!Du vet att det bara är 6 dagar kvar va kortaste ruvningen som jag varit med om vilket är skönt    

Jag är nog lite konstig, för jag tycker faktiskt det är mysigt att ruva. Bara tanken på att det kan vara något därinne gör mig glad. Jag har ju liksom aldrig varit så nära att vara gravid innan. Jag och maken tillåter oss att glädjas över att vi i alla fall just nu faktiskt har ett embryo där inne. Så om det går åt skogen och det inte fäster har vi i alla fall haft 1,5 vecka där vi har glatt oss åt vårt lilla embryo i magen.

Det låter kanske konstigt och jag vill absolut inte förringa de som tycker det är jättejobbigt att ruva, men än så länge känns det inte jobbigt alls. Och det är skönt.

• Ninnnis

Daa, vilken vecka är Axel och Fälga i nu? Eller vilken vecka är DU i, kanske det heter.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans