• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis och Fru E: håller naturligtvis mina tummar och tår allt jag kan för er också!

Hvidis: vad skönt att det gick bra på samtalet!

Flamman: vad jobbigt! KRAM

Ja, undrar hur det gått för Ninnis??

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-11 15:08:35 följande:
    Okej, nu ringde de från min gyn och berättade att de pratat med CvL och att de vill byta preparat för äggstimuleringen nu när det blir dags. Jag har haft Puregon och de vill byta till Menopur. Det är för att de haft ett möte där man konstaterat att man nu har underlag för att säga att det är bättre resultat -alltså fler graviditeter-med menopur än med Puregon. OCH detsamma gäller långa vs korta metoden. Man kommer alltså på CvL att styra över all behandling mot Menopur samt den långa metoden nu. Så, när de frågade om det var OK med mig att byta preparat, vad tror ni jag svarade då?"nej, jag vill behålla det enklare sättet (pennan) och ha sämtre chanser..."Sa jag inte.

Ooooh vilken fråga

• Villemoa

Vad härligt Andbeyond att allt såg bra ut! Och roligt med en flicka. Som Blommis säger; snacka om girlpower i tråden

• Villemoa

HURRA för Ninnis sju ägg! Nu fortsätter jag hålla tummarna för att det ska se bra ut framöver också!

Fortsätter också hålla mina tummar hårt för Blommis och Fru E!

Flamman: jag förstår hur du menar och jag tycker absolut att du inte ska ta hänsyn till gubben i det här fallet. Och jag säger som Blommis; kräv att han ska gå till mötet på torsdag! Det är för allas er skull men främst för hans, även om han kanske inte ser det så. Kram på dig!!

Hvidis: tänk att du redan är i v.11!!

• Villemoa

Heloise, vilken beskrivning av era upplevelser! Sitter här och torkar tårarna. När jag läser vad du skriver om att sitta och läsa sagor för Elise så får jag upp bilden för mitt inre och den bilden har en plats i mitt hjärta *torkar en tår till*

Jättebra att du får besök! Nu får Gävle allt se till att det finns en plats på neo så att ni får komma hem, hem till ert nätverk av nära och kära! Många, många kramar till dig, Panzer och Elise!

• Villemoa

Flamman: Blomman skriver det så bra! Kramar till dig och familjen, och så en extra kram till dig för jag vet att du behöver den!

• Villemoa

Ninnis: vilken spännande dag du har framför dig imorgon! Ska tänka på dig extra mycket vid 13.30!

Bruttan: ja FYYY för mjölkstockning! Hoppas det snart blir bra igen. Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans