• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Heloise & Panzer: vilken skitdag minst sagt!  Hoppas dagen blir mycket bättre igår och att detta var det enda bakslaget. Skickar många styrkekramar till er alla tre!

Flamman: hoppas det går bra på samtalet idag! Kram

Ninnis: tänker extra mycket på dig idag! Kram på dig

lanovia: härligt att köket är klart!

Bruttan: vilken gosig tjej du har som vill kramas, det är bara att tacka och ta emot! JAAA nästa helg ska vi träffas, det ser jag fram emot!
    Och, ett regnigt Stockholm ÄR kallt! *brrr*

Aleta: skönt att få komma iväg lite. Hoppas ni har det toppen när ni besöker hufvudstaden!

ATT vi har en spännande tid i tråden framöver! Plusvåg är beställd och levereras snart!

Kramar till alla!

• Villemoa

Krya på dig Solde! Och, vilken knäpp domare som bedömde kissen utan att ha tagit i henne!

• Villemoa

Märkligt att man väljer att vara domare i en utställning där man inte ens vill ta i katterna. Hon borde se sig om efter annan sysselsättning.

• Villemoa

Hej Fru sy!

Var ego du bara, ibland behöver man få ur sig allt!

Vet precis hur du känner med att längta efter att få känna hur mysigt det är att vara gravid. Så var det för mig i våras. Man är så trött på att må illa så man vet varken ut eller in!

Hoppas att det gått bra för din kompis! Om hon var öppen 7cm igår lunch borde bebisen ha kommit. Hoppas hon slapp bli opererad!

Många, många kramar till dig!

• Villemoa

Daa: med foglossningen är det faktiskt rätt bra. Det som är "jobbigt" nu är att jag känner mig så otroligt tung! Det trycker på överallt och jag blir trött och andfådd för ingenting. Sen tänker jag mycket på om bebisen ska vända sig eller inte. Vill ju helst inte förlösas med kejsarsnitt (vet att bebisen kan vända sig ända fram tills det är dags). Har dock ställt in mig på att det kan bli så. Tack för att du frågar!

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-14 12:31:03 följande:
    Åh, hoppas att den vänder sig snart så du slipper fundera över det. Ja, det kan vara jobbigt att känna sig tung. Och ingen självförtroendeboost att bli andfådd och darrbent över att gå uppför en trapp, direkt.  

Nä verkligen inte! Eller att resa sig ur soffan

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-10-14 12:34:45 följande:
    Villemoa, hoppas bebis förstår sitt eget bästa och vänder sig bums!Andfåddheten  slipper du ju kanske lite då om den sjunker så det inte trycker så mot lungorna, det är så jobbigt!Vad säger din Lilla M om ett litet syskon, är hon förväntansfull?Och har lillasyster sparkat storasyster än?

Lilla M inkluderar alltid lillasyster i saker och ting, tex säger hon "här bor mamma, pappa och lillasyster" För några veckor sa hon att hon väntar på att lillasyster ska komma så nog är hon förväntansfull. Moa har känt en gång hur bebisen buffat och då sprack hon upp i ett enda stort leende

• Villemoa

Fru sy: det där med att lägga av luren vet jag allt om! När Moa precis var nyfödd kunde min mamma ringa minst 5 gånger om dagen! Det drev mig till vansinne må du tro! Nog förstod jag att hon ville höra hur det var med Moa och så men hon kunde för sitt liv inte förstå varför JAG inte tyckte det var särskilt roligt att prata 5 gånger om dagen...

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-14 13:05:31 följande:
    Hjärtar lilla M! Hur stor ålderskiljnad blir det på lilla M och lilla Ny?

Är det mig du frågar?  2 år och 8 månaders ålderskillnad blir det.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans