• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

muggles skrev 2010-10-19 12:47:22 följande:
    Ninnnis: en fråga från en rookie (i denna tråd) - vad har de hittat för "fel" på er?

Jag har valt att inte skriva om det i tråden utan inboxa trådisarna löpande istället. Om jag tar mig samman och lyckas göra en lång historia kort så kanske jag inboxar dig endera dagen  

• Ninnnis

muggles skrev 2010-10-19 14:27:18 följande:
    Ninnis: aha men det behövs inte, förstår om du vill vara lite diskret med det. Tänkte ifall det var ngt jag missat sedan förut Hur får man dit ett hjärta i sitt inlägg? *nyfiken*

Jag insåg att man nog inte är så anonym på ett öppet forum som man kanske tror, därför valde jag att vara lite diskret med det mest privata.

& # 9 8 2 9 ;   = ♥

• Ninnnis

Blommis, det låter jättegott! *sparar*

Hur är det med Mulle? Har du någon kontakt med henne?

• Ninnnis

Oh, hjärtkalas! Jag som älskar hjärtan måste självklart också bidra med ett.

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem och mysa med mina killar. Jag hade tänkt gymma lite på jobbet men när jag googlade lite så verkar det som att många kliniker avråder från typ allt annat än promenader under ruvningen. Fick ni några förhållningsregler om det Blommis, Fru E och Muggles?

Jag tror jag tar en långpromenad med vovven istället för säkerhets skull  

• Ninnnis

Vi fick brev från kliniken idag och det blev ingen eskimå till frysen

Det lät så positivt med de fem som fortsatte dela sig så jag fattar inte att INGET klarade sig. De skulle tydligen fortsätta odla dem till dag 5. Varför frös man inte ner dem på dag 3 om de såg bra ut då?

Jag tolkar detta som att våra embyon inte är av så bra kvalitet som vi trott. Hur troligt är det att det ena i magen är av tillräckligt bra kvalitet när inget av de andra uppenbarligen var det?

Min positivitet från tidigare idag är som bortblåst och nu känns det bara hopplöst. Undrar hur många fler bakslag vi klarar av...  

Jäkla skit

• Ninnnis

Tack för kramen Blommis.

Jag vet att embryot i magen kan vara guldägget, men det känns väldigt avlägset just nu. Jag ska se om jag kan ringa kliniken imorgon och få veta lite mer. Det står i brevet att "Vi vill dock poängtera att de ägg du fick lagt tillbaka var av god kvalitet och reducerar därför inte din möjlighet till graviditet". Det skriver de säkert till alla, så det betyder väl inte ett skit. *neggo*

Jag fick precis ett par peppande sms av ruvarkompisen Fru E.

Jag vet att livmodern är det bästa stället för äggen att dela sig och att embryona kanske hade kunnat klara sig bättre där än i värmeskåpet, men det känns bara så skört just nu.

Lyckligtvis har jag världens finaste mest stöttande make som erbjöd sig att laga mat och sedan kura ihop sig i soffan med mig. Jag tror jag tar en peomenad i ösregnet med vovven först, det matchar min sinnesstämning...

• Ninnnis

Heja Elise som är piggare! Jag håller tummarna för att det fortsätter så och att den lilla fightern uthärdar tester och petande idag.

Kram på er HeliPanzerfamiljen!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-10-19 22:43:02 följande:
    Ninnis: såg precis ditt SMS. Kedjan måste ha knäckt på Posten (visst tog det lite lång tid också..?) men du, på med en en annan kedja och upp runt halsen! Den ska du ha på nu! Kunde kliniken inte vänta med att berätta om eskimåerna till på måndag?? Eller nått. Jag tror fortfarande på lilla ägget och att det trivs bra i din mage. Och du, så här nära har ni aldrig varit! Kramar om till armarna är lama...

Nä, vad trist om det har gått sönder i posthanteringen... Det ligger i tryggt förvar i min ficka nu Vad var ursprunget nu igen? Jag skulle berätta för maken men jag kom inte riktigt ihåg

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-19 23:29:57 följande:
    Ninnis-ger dig en kram och även här!Koko i "min andra tråd" fick även hon "bara" ett ägg tillbaka och utav det blev det en liten pöjk som nu även har en lillebror på naturlig väg!

Tack! Det känns alltid bra med "solskenshistorier" även om det egentligen inte spelar någon som helst roll, utom för sinnesfriden.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans