• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

lanovia 08 skrev 2010-10-21 08:54:46 följande:
    Vet ni jag har insett att min mjölk inte är tillträcklig på morgonen längre utan det behövs välling som komplement för att hon skall bli mätt. Två morgonar har vi kört på mjölk +välling. Båda morgonarna har hon somnat om efter mat, vi har precis vaknat och gått upp (istället för att ligga vakna från halv sex-sex någon gång)Underbart!!!Nu skall jag fånga upp stumpan som hasar runt på golvet, jädrans vilken fart hon har och fixa lite frukost i magarna.

Härligt! Duktiga lilla E

• Ninnnis

Daa, jag hoppas du har möjlighet att gå ner i tid eller vara hemma. Axel & Fälga behöver all din energi

• Ninnnis

Blommis, hur går det med Menopuren? Tycker du det är jobbigt? Hur många ampuller tar du?

• Ninnnis

Flamman, du är både pedagogisk och tålmodig, vilket förmodligen är den enda sättet att få din make att lära sig att ta ansvar. Jag säger det igen: du är fantastisk!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 10:41:41 följande:
    Villemoa o Ninnis och alla andra fantastiska trådisar som ger mig styrka och pepp:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tack det samma!

• Ninnnis

Blommis och Flamman, ni är INTE misslyckade! Ni är två av mina stora fördbilder som kvinnor och mödrar. Det är klart att det kan kännas pissigt, men ni ska vara stolta över det ni har byggt upp och över dem ni är. KRAM på er! 

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-21 13:46:08 följande:
        Men att ta första sprutan gick bra när jag väl rett ut alla delarna som skulle användas.Undrar varför de inte kan blanda till det i färdig flytande ampull redan från fabriken? Jag tar 300 enheter, alltså 4 ampuller. Hur många tog du Ninnis?

Jag tog 150E, alltså två ampuller. Läkaren ville vara lite försiktigt vid första behandlingen eftersom han befarade att jag lätt skulle kunna bli överstimulerad. Jag vet inte om jag får fler nästa gång när man har sett hur kroppen reagerar.

Jag fattar inte heller varför det inte kan vara färdigblandat, men jag vande mig ganska fort. Med risk för att låta helt knäpp så tyckte jag det var lite kul att ta sprutorna. Förmodligen för att det äntligen hände något och varje spruta var liksom ett steg framåt. Jag såg nästan fram emot att ta mina sprutor... Förutom på slutet, för efter 60 satta kanyler gjorde det lite ont att sticka eftersom det var ömt.

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-21 15:56:01 följande:
    Ninnis, 60 sprutor??? Jag ska ta mina i 10 dagar nu är det meningen. Hade du nedregleringen också som sprutor eller hur fasen jkunde det bli så många???

Ja, nedregleringen bestod av två suprefactsprutor om dagen i två veckor (fram till blödning) samt en om dagen i en vecka. Sedan var det två veckor med en suprefactspruta plus en menopurspruta om dagen. Detta avslutades med spruta numero 61 som var Pregnyl. 

*aj*

• Ninnnis

Åh vad gärna jag hade velat trollat fram en fet trissvinst till Flamman, Blommis, Soldemor och alla andra som vill ha!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans