• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru sy skrev 2010-10-22 11:07:02 följande:
    Ninnis: Jag tycker du låter så smart och stark. Att du orkar ta dig i kragen och styra över din känslor är så starkt! Men visst hoppas vi på att det är ett guldägg du har i magen.

Tack!

• Ninnnis

Daa skrev 2010-10-22 13:56:05 följande:
    Ninnis: det du lyckades med i våras, när det gällde att tygla ditt psyke och styra dina tankar, det gjorde du riktigt, riktigt bra. Fortfarande imponerad. *kramar och peppar och peppar lite till* ............. *en till kram*

Åh, tack!  Med lite hjälp av er och P.E så ska det väl gå igen 

• Ninnnis

Heja sotaren, Blommis! Ett bekymmer mindre i alla fall

Daa, ringa tillbaks om några veckor?! Fattar de inte att det ska vara NU?

Fru Sy, skönt med lugnande förklaring från BM.

Villemoa, tack! Glömde säga häromdagen att jag tycker du har en sund och stark inställning till ev. snitt. *snälla lilla Puerto, vänd dig nu*

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-22 14:16:52 följande:
    Tack Ninnis! ♥ Och Pyret har blivit Puerto

Jag kunde inte låta bli efter Lanovias felskrivning.  Jag misstänker att T9 var inblandat eftersom hon skrev på mobilen.

• Ninnnis

Till och med jag kommer ihåg ert tak, Aleta. Jag minns att jag var så impad av Blommis som packade in sambo och son och åkte för att hjälpa er

• Ninnnis

Nu ska jag snart åka hem och fredagsmysa. Jag tänker inte dricka något vin (trots att jag är fasligt sugen), men däremot tänker jag njuta av min fina make och min goa hund, samt det faktum att det faktiskt KAN finnas ett litet fäst embryo i min mage. ♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans