I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Och jag kan heller inte sluta tänka på HeliPanzer-familjen.
Och Ninnis, torsdag som NU på torsdag?! Det är ju jättesnart ju!! Wow!
Och jag kan heller inte sluta tänka på HeliPanzer-familjen.
Och Ninnis, torsdag som NU på torsdag?! Det är ju jättesnart ju!! Wow!
Wiiiiihoooooo! SÅ länge som du väntat på detta Solde! GRATTIS!!!!
Jo,jag försöker se det så, men det blev nästan som att jag var drivande, att detta var ett påhitt från min sida för att hitta en orsak till äktenskapliga problem. Hon sa flera gånger att "det behöver inte alls bli någon diagnos av det hela" och att "visst måste man få bli arg" och "det kanske bara är din personlighet att du är så här" osv. Hon frågade inte mig något utan jag fick själv styra upp samtalet och se till att få fram hur jag och barnen upplever sitationen. Ofta himlade maken med ögonen och sa "nej, så är det inte" och så där.
Är rädd att de "bara" skickar oss till familjerådgivningen, vilket iofs också kan vara bra, men jag VILL verkligen att man tar problematiken på allvar och att JAG får göra min röst hörd!! Jag vill att min man och vår familj får RÄTT hjälp!
Åh... sitter här och storgråter av lättnad och lycka!!! Tack Blomman för uppdatering och Heloise; du är fantastisk som hör av dig till oss!!
GRATTIS Mamma Heloise och Pappa Panzer till Lilla, fina, underbaraset Elise ♥ ♥ ♥ !!! (varsitt hjärta och varsin puss)
Vilken dramatik
Jag känner mig alldeles yr.
"underbaraset" ?! UNDERBARASTE ELISE menade jag försås!!
NU ska jag gå och sova och sova gott!
Få se om jag orkar gå och jobba imorgon. Förkylningen är inte bättre.
Han har dessutom varit SOCIAL och TREVLIG och kokat kaffe, fixat fika och SAMTALAT med mig och min kusin som kom hit och presenterade sin nya kvinna. Han är själv från Helsingborg, bott i SThlm flera år och nu har han hittat kärleken i Norge och lagt både sjukgymnastyrket och säljarkarriären på hyllan och öppnat... håll i er alla tanter... CHOKLADFABRIK!! Lilla K som älskar choklad vill ABSOLUT att vi åker dit på besök