I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Det är rätt Villemoa, ta hand om Moa (hoppas hon kryar på sig) och klappa magen din.
Natti natti.
Maken kommer här med grönt te, citron, honung och Rigabalsam åt mig. Ska dricka det och gå och sova.
Det är rätt Villemoa, ta hand om Moa (hoppas hon kryar på sig) och klappa magen din.
Natti natti.
Maken kommer här med grönt te, citron, honung och Rigabalsam åt mig. Ska dricka det och gå och sova.
Hej, hef *vinkar matt*
Jag är däckad idag. Och T är också hemma, röda rinniga ögon, ev ögoninflammation, men jag vet inte säkert.
Måste bara kika in och säga att ELISE är världens sötaste finaste ljuvligaste lilla figherbebis ♥ ♥ ♥ !!!
Aleta: STOR och VARM och INNERLIG kram till dig.
Grattis till alla namnsdagsbarn
Jag är ganska ny här, för jag hittade till BT i början av 2009 då vi började planera vårt bröllop i april 2009. Tillslut hamnade jag i Tanttråden, bry sig om tråden och så här.
Jag tror Halv åtta hos mig (förra veckans) finns kvar på TV4 Play, med Mikis.
Tyvärr blir det till samma Skötare vi ska nästa vecka, men jag ska ge henne en chans.
Jag tror också att maken, när han kom hem i lugn och ro reflekterade lite grann över samtalet vi haft, i alla fall hoppas jag det.
Nu orkar jag inte skriva mer, huvet bultar och snurrar, måste gå och krypa ner under täcket igen.
Kram på er allihop, sån tur att cyberkramar är helt smittfria
Bajs, menskoppar, bläddrande paprikor, vet ni om att ni är galna
PUSS
Heloise: Så underbart att du fått hålla din älskade dotter, att fått amma henne, att banden är knutna. Åh, jag storgråter av lycka för jag vet vilken vidunderlig känsla det är och jag är SÅ glad att du får uppleva detta stora tillsammans med din dotter och din älskade man.
Så otroligt starkt av dig att dessutom orka ens tänka på oss och dela med dig till oss här i tråden.
Massor med grattis och kramar och pussar! ♥ ♥ ♥
Daa: har du fått hjälp med FK-brevet? Jag har visserligen aldrig brevväxlat med FK, men om du inte fått hjälp av någon, så kan jag i alla fall slå ett öga.
hej Hvidis *vinkar*
Hvidis, hur går det på nya jobbet? Jag har inte fattat vad du gör där, är du husfru eller hur var det? Trivs du, är väl the main question i alla fall?
Och Hvidis; hur fortskrider DIN grav? Och hur mår lill-trollet, trivs hon på dagis?
Panzer; Hon är helt bedårande er lilla Elise.
Sitter här med mina tjejer och de tycker hon är så söt. Lilla K konstaterade direkt: "hon ligger på sjukhus" "Varför?"
En sån liknande grej runt foten fick Lilla K själv ha när hon fick RS-virus endast 10 dgr gammal.
Kram till er alla!