I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Det jag just skrev ovan kallas med andra ord för att ta den berömda tjuren vid de bångstyriga hornen. Och styra verkligheten åt ett rimligt håll. Med fast och enveten hand.
Det jag just skrev ovan kallas med andra ord för att ta den berömda tjuren vid de bångstyriga hornen. Och styra verkligheten åt ett rimligt håll. Med fast och enveten hand.
Daa, var inte så förbaskat petnoga! Bli oarbetsför helt och hållet några dagar och under de dagarna kör du Terrierattacken mot FK-för den tar tid nämligen. Är du inte ganska förkyld ifall du tänker efter?
Annars är det så jag nästan hoppas du blir det, så du slipper fundera över om du har samvete att var hemma några dagar eller ej.
För du kommer inte att hinna bråka klart med dem om du är på jobbet. och du ÄR ju trött och orkar inte som vanligt!
Envisa lilla unge!
Men gött att allt annat är bra! Och att du har så lugn attityd inför ev snitt. Det är ju precis som du säger: bara hoan kommer ut och mår bra så...
Nej, jag inser det, och det är väl bra. Men ännu bättre ifall chefen frigör tid så du kan ta tag i det här. För det ordnar sig inte av sig själv.
Nu är det ju för väl att ni inte får gå från hus och hem i vilket fall, men det som gör mig galen är principen!
INGEN kvinna borde behöva jobba ända fram till förlossning om hon känner att krafterna inte längre räcker eller kroppen hindrar en på annat sätt. Det borde vara självklart!
Och att saker och ting blir utredda INNAN bebis(arna) har hunnit komma borde ju anses som en fördel....
Villemoa, usch, jag förstår precis vad du menar och hur det måste kännas med den tanken, att inte få ha barnet hos sig. HOPPAS det går att vända envisingen!
Daa, *reser raggen i full sympati*
Har de ärvt detta på mödernet eller fädernet tro?
På födernet?
Ja det var ju en varient. hihi!
varient? Nu ballar det ur totalt....
Vad är det som kruper?
...ormet!
Min ostron fick en barn imorgonbitti,
jävlaranamma som inkentinken.