I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hvidis, jag kopierade och klistrade eftersom jag inte vet hur ni andra gör hjärtan.
Visst är de snoriga och visst saknar man dem. Nu jobbar ju inte jag, men när jag jobbade heltid så kändes det som om jag var den enda mamman i världen som gjorde det. Dottern var alltid sist kvar när jag kom.
Flamman, jag har läst franska i sisådär nio år och inte ett jota minns jag! Färskvara som sagt!
Visst ser det underbart ut! Jag ska testa poolen som är där i mitten med en bro över.
Det bästa är att det inte är superdyrt, bara dyrt, men tre nätter tyckte vi att vi kunde unna oss.
Vet ni vad, det finns hundratals sådana där ställen i Marrakech och man kan hyra hela huset med alla rum om man vill. Vilken trådträff vi skulle kunna ha! En lite billigare riad med 17 bäddar skulle kosta 300:- per person och natt. Norwegian har ju grupprabatt också.
Men seriöst så är det ett bra tips om man ska åka några fler. Det finns allt från ställen med två rum och uppåt. Ett fint som jag tittade på hade 4 dubbelrum och det kostade 180 Euro att hyra hela per natt. Man har ju givetvis all personal och allt.