I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Heloise, allra käraste, finaste Heloise
Jag håller med Blommis, den miljö du beskriver, du gör det så målande att jag får riktigt ont i hjärtetrakten och kryp i kroppen. Tårarna väller upp i ögonen.
Fy fabian vad jobbigt!! Och i den miljön ska du försöka läka dig själv och din lilla familj efter det trauma ni har gått igenom...
Hoppas ni snart får komma till Gävle, där ni kommer ha närmare till ert "vanliga" liv, där ni får känna fläkten av er värld där utanför, där ert liv blir något mer lättillgängligt och ni får chans att få någon som helst annan input än bara elände, sorg, ångest, sjukdom och död.
Lilla fina Elise! Jag tycker också bilden av dig när du läser för henne och hon lyssnar är helt underbar. Klart att Elise kommer bli en sjusärdeles tjej, om än med långa fötter och fingrar Förstår att det är frustrerande att det ständigt dyker upp nya grejer att oroa sig för, men försök tänka att det är bra att de gör sitt jobb de det prestigefulla läkarna, så kan ni utesluta alla möjliga diagnoser redan nu. Och är det nu nåt som ni behöver veta, så är det lika bra att få veta det nu kanske. Eller nåt. Jag vet inte. Elise är ju lika underbar i vilket fall som helst, det är ju säkert ♥
Det där med dina infektioner i såren, hade du ju kunnat få slippa Jag fick infektioner inne i mufflan i såren där de sytt, fick penicillin och som ett brev på posten värsta svampinfektionen i hela underlivet (som var nog ömt och söndertrasat). Det var urjobbigt. Med tanke på hur de har skurit och karvat i dig och din livmoder så kan jag tänka mig att det jag hade är som en fis i rymden Oj, oj, hoppas du får bukt med det där snarast. Bara det gör ju att humöret sjunker som en sten
Har inga tröstens ord egentligen annat än att njut av Elise, njut av lunchen ute idag och ta stöd av Panzer som jag vet finns där för er. Och faktiskt så är jag obotlig optimist; Efter regn kommer solsken, det är min devis.
Stora varma kramar till hela HeliPanzerfamiljen ♥