Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hvidbrud skrev 2010-10-15 15:20:05 följande:
    Så har jag kräkts vid blöjbyte....
    Oh yeah! *gör en käck tummen upp och flinar* Är du gravid eller

Been there, done that. Vet hur det känns! Kram på dig Hvidisgumman

• Norrskensflamman

OJ, vad ni har skrivit idag. Finns inte en chans att jag ska kunna kommentera allt !

Men jag vill i alla fall skicka en massa kramar till kämpen Elise. Härligt att höra!

Dfk, mysigt upplägg du har för fredagskvällen

Jag har haft en jobbig dag på jobbet men i slutet så kändes det bättre i all jäkla jobbighet.

Och nu avnjuter jag det andra glaset vitt vin och snart är det Idol och jag ska kolla på det och snusa mina gullungar i nacken!

Ninnis; HUR går det och HUR mår du???

• Norrskensflamman

Vill också framföra mitt stora tack till er underbara tjejer som peppar mig med underbara ord och ger mig kraft o energi i det här jobbiga som jag o maken genomgår. Det betyder enormt mycket för mig och jag blir varm i hjärtat av  ert engagemang och stöd

Nu ropar lilla K att jag måste komma och se Barda, hon vågar inte se det utan mig... såååååå Bye, bye for now *vinkar*

• Norrskensflamman

Nu har jag gått över till rött...vin

Åh, vad Jay Smith är bra.

Men bäst ikväll var ändå Geir.

Jag älskar verkligen Toto, såg dem när de var i Luleå. Brukar alltid bli så besviken när andra försöker göra deras musik, men ikväll blev jag verkligen *blown away*

• Norrskensflamman

Blommis: största kramen till dig. Jag förstår vad du menar, fastän jag inte sprejat hormoner. Såklart du vet att det ligger oändligt mycket kärlek som ligger bakom makens jobbande, men ibland behöver man en KRAM, att någon stryker en över kinden och håret och SÄGER HÖGT att man är det viktigaste och vackraste som finns i världen för dem. Puss min vän ♥

• Norrskensflamman

Blommis, är det oförskämt att dyka in i andra tråden... jag "råkade" gå in där eftersom här var lite stiltje... Jag är så sugen att kommentera det här med att pendla när man har småbarn hemma...

• Norrskensflamman

Alltå fy vad jag känner mig påverkad av 4 halvfulla vinglas. Hur är det möjligt?!

först 2 halvfullla glas vitt 13% och sen två halvfulla glas rött 13% och jag kännner mig jävligt påverkad. Fan jag blir rädd. Kan det vara för att jag inte ens druckit vin till maten på flera veckor?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans