I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Been there, done that. Vet hur det känns! Kram på dig Hvidisgumman
Been there, done that. Vet hur det känns! Kram på dig Hvidisgumman
OJ, vad ni har skrivit idag. Finns inte en chans att jag ska kunna kommentera allt !
Men jag vill i alla fall skicka en massa kramar till kämpen Elise. Härligt att höra!
Dfk, mysigt upplägg du har för fredagskvällen
Jag har haft en jobbig dag på jobbet men i slutet så kändes det bättre i all jäkla jobbighet.
Och nu avnjuter jag det andra glaset vitt vin och snart är det Idol och jag ska kolla på det och snusa mina gullungar i nacken!
Ninnis; HUR går det och HUR mår du???
Fjällbruttan; när öppnar backarna hos er?
Det suger rejält i slalomtarmen här!
Vill också framföra mitt stora tack till er underbara tjejer som peppar mig med underbara ord och ger mig kraft o energi i det här jobbiga som jag o maken genomgår. Det betyder enormt mycket för mig och jag blir varm i hjärtat av ert engagemang och stöd
Nu ropar lilla K att jag måste komma och se Barda, hon vågar inte se det utan mig... såååååå Bye, bye for now *vinkar*
Är det bara jag som tycker Linnea i Idol är supercool och härlig?? *ser mig förvirrat omkring* Aleta
Nu har jag gått över till rött...vin
Åh, vad Jay Smith är bra.
Men bäst ikväll var ändå Geir.
Jag älskar verkligen Toto, såg dem när de var i Luleå. Brukar alltid bli så besviken när andra försöker göra deras musik, men ikväll blev jag verkligen *blown away*
Blommis: största kramen till dig. Jag förstår vad du menar, fastän jag inte sprejat hormoner. Såklart du vet att det ligger oändligt mycket kärlek som ligger bakom makens jobbande, men ibland behöver man en KRAM, att någon stryker en över kinden och håret och SÄGER HÖGT att man är det viktigaste och vackraste som finns i världen för dem. Puss min vän ♥
Blommis, är det oförskämt att dyka in i andra tråden... jag "råkade" gå in där eftersom här var lite stiltje... Jag är så sugen att kommentera det här med att pendla när man har småbarn hemma...
Alltå fy vad jag känner mig påverkad av 4 halvfulla vinglas. Hur är det möjligt?!
först 2 halvfullla glas vitt 13% och sen två halvfulla glas rött 13% och jag kännner mig jävligt påverkad. Fan jag blir rädd. Kan det vara för att jag inte ens druckit vin till maten på flera veckor?
Om jag någonsin ska börja läsa igen så är det när Blommis kommer ut med sin bok