• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Grattis på namnsdagen, duktiga lilla Ballabus!

• Ninnnis

Jag äter popcorn och dricker Ramlösa, snart ska vi göra pizza.

Ha en fin kväll allihop!

Hoppas festen blir lyckad, Flamman. Bildbevis, kanske?

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-30 22:13:16 följande:
    Tack söta du men det är imorgon jag ska ha det. och vet du vad? -Jag hittade ett paket som gömt sig bland alla grejorna, så jag HAR så jag kan ta full dos även imorgon, även om läkaren intygade att de sista 4 annars skulle räcka. Jag tar 6 som de sa från början.

Vad skönt! Annars hade jag tagit bilen och gjort en söndagsutflykt till östra Småland På riktigt!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-31 13:02:38 följande:
      Åh, då beklagar jag nästan att jag hittade den... Fina Ninnis, -som jag fortfarande aldrig träffat. NÄR ska egentligen vi har vår trådmaskerad här?

Ja, när ska vi ha maskerad? När som helst egentligen! På riktigt, borde vi inte har en sjudundrande trådträff? Du måste såklart inte stå för fixandet, vi kan lika gärna vara någon annanstans, bara vi ses! 

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-31 20:30:16 följande:
    Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.

Det låter inte så bra, vännen. *kramar om*

• Ninnnis

Fru Bygg, du skulle ha stannat hemma, vi SA ju det! *tittar strängt* Hoppas du tar dig tid att vila så du kan komma i gängorna igen. Kram!

• Ninnnis

Flamman, det låter som att ni hade en lyckad Halloweenfest. Hoppas du mår bättre idag

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-01 08:58:06 följande:
    Snabbt innan möte hela förmiddagen, litet litet litet spå på pappret imorse så hoppet är svajigt får se om jag får testa i veckan för maken.Usch säger jag bara! Kram &

Gumman, du vet att det inte behöver betyda någonting! Jag fortsätter hålla tummarna och tro på glassbåten! Heja heja!

• Ninnnis

Jag sparar Elises bad tills jag kan titta hemma i lugn och ro. *ivrig*

Aleta, ha en UNDERBAR resa! Det är ni sannerligen värda

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans