• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 13:06:45 följande:
      Ninnis, visst är det spännande!!Och jag blir fortfarande så glad varje gång jag ser Snobben Hur är det med lilla vovsen förresten, har han märkt att du har ett litet liv inom dig?

Det hände en ganska märklig grej dagen efter återföringen. Efter mormors begravning fick jag jätteont i magen och lade mig på sängen. Då kom vovven och lade sig med huvudet precis ovanpå embryot. Han har aldrig legat så innan, både jag och maken tittade förundrat på varandra. Vovven bara låg där med sitt lilla varma söta huvud och tittade på oss. Det kändes verkligen märkligt.

Kan det ha varit så att han kände att det var något där som han skulle skydda?

• Ninnnis

Daa skrev 2010-11-03 14:55:10 följande:
    Vet inte. Men *hjärtar gullhunden* En av mammas hundar vilade med sitt huvud i mitt knä när någon av bebisarna började röra på sig. Hunden stelnade till och spärrade upp ögonen. Sedan låg hon blick stilla och lystrade. Hon tittade konstigt på mig under resten av kvällen.

• Ninnnis

YEY, Daa! BRA jobbat!

Nu ska jag träna med bästaste kollegorna. Ha en trevlig morfar!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

*hjärtar lilla sprallebabyn*

• Ninnnis

Ninnnis skrev 2010-11-04 07:32:49 följande:
      *hjärtar lilla sprallebabyn*

*hjärtar lilla E också*

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 22:17:24 följande:
      Hmmm... jag vet att hans farfar såg det så fort de...Hrm... ursäkta uttrycket och känsliga... vänligen scrolla er nånannanstans!!Farfar såg det så fort de var "nyknullade"".....fråga mig inte hur...

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:33:54 följande:
    Emailad! Två nybakta magbilder! Bruttan: (hjärtar)

Jag vill också se! Helst vill jag se live, men jag nöjer mig med bilder så länge

• Ninnnis

Finaste Blommisen! Hur dags får ni besked idag? Åh vad jag hoppas att äggen och simmarna har haft en romantisk natt och att de fortsätter dela sig exemplariskt. Heja THE EGGS! *kramar om*

• Ninnnis

Jag var så sjukt trött igår. Efter att ha ätit makens goda fläskfilérätt somnade jag i soffan till "Two and a half men". Strax efter kl.20 tyckte maken att jag skulle förflytta mig till sängen så det gjorde jag. Det är inte varje natt man får drygt åtta timmars sömn fast man stiger upp klockan fem!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans