I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fru Sy: vet inte om man kan göra saffranskakan utan ägg, men prova vettja!
Rolig elev och mysigt med bebisfladder! ♥
Fru Sy: vet inte om man kan göra saffranskakan utan ägg, men prova vettja!
Rolig elev och mysigt med bebisfladder! ♥
Nu har jag lagt upp en ny bild på magen under Starka bilder. Så här "stor" var jag inte med Moa.
Jaa Blommis, många kramar och tankar till dig!
Flamman: ja det låter verkligen som ett bra besök! Nää, inte är magen särskilt stor men den är ganska mycket större än med Moa. Förstå hur liten jag var med henne. Men så var ju hon "stor" som en räka när hon föddes
Å Flamman: makens kompis ger mig högt blodtryck när jag hör resonemanget!!
Blir så arg när jag läser att vuxna människor beter sig så!! Blev också berörd och hon mamman är toppen och gör verkligen det som är en förälders uppgift; att stötta no matter what!
Heja Bruttan!!
Inga känningar så långt ögat kan nå, ska till BM strax. Fru sy: inboxar dig senare!
Lanovia: Fru Bygg har gissat på imorgon
Här är jag!
Daa: Bruttan säger det så bra om SF-måttet. Mitt mått har ju legat strax under kurvan hela tiden. Veckan innan vändningsförsöket låg det på 35 och förra veckan på 33 och det beror helt sonika på att Puerto blivit vänd. Idag låg det på 34,7 igen. Det beror alltså helt och hållet på hur de ligger i magen.
Har varit hos BM idag och allt såg bra ut. Hon klämde och tryckte för att se om Puerto låg kvar i rätt ställning och hon hämtade en kollega också. De kom fram till att hon nog låg rätt men ändå var BM lite, lite osäker för OM det är rumpan som ligger neråt och är fixerad så går det inte att känna. Så därför ska vi på ett UL imorgon redan bara för att säkerställa att huvudet ligger i bäckenet. Det är bra att de är extra noga och vill kolla så det inte blir några överraskningar när det väl sätter igång.