Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Klockarbol skrev 2010-11-01 18:56:04 följande:
    *Smyger in från granntråden*Flamman - Ville bara säga att du är både duktig och modig som har ringt. Been there, done that eller vad man säger och det jag upplevde som det absolut svåraste steget var just att lyfta telefonen och ringa det där samtalet. Har varken förr eller senare lyft något så tungt som den luren.Fortsätt att komma ihåg att klappa dig på ryggen!Här och nu presterar du underverk för varje steg du tar. Oavsett om du känner dig stark, skör eller bara överlever dagen.Många kramar /KlockarbolOch puss på allra sötaste Elise ♥*smyger tillbaka*
    Tack snälla du för värmande, stärkande ord!
  • Norrskensflamman
    Fru E skrev 2010-11-01 19:31:13 följande:
    *Trumvirvel*       *spänningen stiger*         och det blev...........       ett nej från maken om att testa innan fredag
    EA!!!! Jag blev alldeles till mig juh
  • Norrskensflamman
    TinkerBelle skrev 2010-11-01 21:00:59 följande:
    Som jag har letat efter er alla "tanter" med ljus och lykta så här i höst mörkret...Kramar till er alla men allra mest nog till Norrskensflamman!
    Åh Tinker!!! Där ÄR du ju!!!

Tanttråden verkar ha självdött, men här huserar några tanter, men mest en massa härliga tjejer och kvinnor, såna som du t ex Kika in till oss vetja!

Hur har du det vad gör du???

• Norrskensflamman

Jag har varit på förskolerådet. Gissa vem som blev sekreterare... Rätt gissat.

Nåja, det verkar inte vara så betungande. GAnska kul faktiskt att träffa lite andra engagerade föräldrar.

Och så rektorn som jag bråkat med om modersmålstödet Tänkte att vi ska utveckla vårt vänskap han och jag, hehehe. Jag fick ett kollegieblock av honom!! "Inte visste jag att det innebar såna här förmåner att vara sekreterare i förskolerådet" sa jag och log ett av mina mest blixtrande leenden när han överräckte det till mig

Alltså nu har min kompis foton på Fejjan från Halloween, men jag tror inte jag kan få över dem hit... Skit också

• Norrskensflamman

Panzer, Panzer... Härligt med Elises framsteg, men fy så überjävligt med syrrans diagnos

Hoppas verkligen att det går att stoppa cancern ! Ni har verkligen mer än NOG att tampas med just nu i Helipanzerfamiljen...

Stor kram, hälsa Heloise o pussa Elise!

• Norrskensflamman

Usch ja... livet är som ett schackbräde. Men just nu tycker jag att det är mest svarta rutor på det där brädet för flera här  i tråden. Men något inslag av en vit ruta här och där.
    Som om nån ruskat om schackbrädet så att de inte ligger så där jämt som de ska ligga egentligen.

Kram Heloise på dig. Du har fullt upp med ditt och ingen förväntar sig att du ens ska orka bläddra här bland sidorna. Och ändå gör du det, sötis

Daa: LYSSNA nu på doktorn! Nu  är det färdigjobbat, så det så! Puss på dig, vännen.

• Norrskensflamman

Good morning!
    Tinker, du var uppe med tuppen ser jag
    Jag måste sluta sitta vid datorn på kvällarna, jag får värsta gamnacken och nu har jag skitont. Blä!
    Ikväll ska jag vara hemma och röja lite, innan maken kommer. Guess what, han har en gäst med sig som ska sova hos oss!! Surprise?!?! Nähä, inte det...
    Ja, ja, det blir nog bra det här.
    De gjorde Riga osäkert igår. Och inatt är det färja till El Stockholmo. På vägen TILL Riga så råkade en av killarna i slagsmål, så polisen fick komma och styra upp. Men fatta, vuxna karlar. Vad är nöjet liksom med såna där resor????

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans