I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
JAY REGERAR!!! *gnider min ömma nackkotepelare eller vad f-n det nu heter*
Synd att jag har så kort page nuförtiden, det blir inte samma effekt när man ska headbanga, men lika ont i nacken får man
Heloise: Stor kram till dig. Visst känns det till slut som att man håller på å dö av uttorkning när man gråter så där mycket?! Jag grät hela fredagkväll och hela lördagen förra helgen. Sen kände jag mig alldeles uttorkad.
Skönt att ni fick äta god middag och andas lite "icke-sjukhus-luft".
Här har vi haft en tjej som igår grät och hade svårt att sova och även mådde risigt imorse. Hon oroar sig för att hennes mor o far ska gå skilda vägar
Hon sa bla "varför kan vi inte bara vara en vanlig familj, varför måste ni bråka och varför måste pappa jämt skrika"
Vet ni hur kass o värdelös man känner sig som förälder då... För att man inte lyckas hålla sams inför barnen ens.
Jag har pratat lite med henne ikväll och förklarat ett och annat, även om maken tyckte att "NEJ, är du galen, varför ska vi berätta åt barnen om att jag varit till läkare och ska få medicin, är du riktigt klok, ska du förstöra ungarna???" Eeeeeeh, nähä, och dom blir mindre förstörda av att gå och fatta ingenting och undra vad det är som händer? Så jag gjorde nåt som jag inte brukar göra, gick emot min makes vilja och förklarade för T, som är äldre och förstår mer och därmed oroar sig mer än K.
Men såklart undrar jag nu om jag gjorde fel Men T blev genast gladare och verkade lugnad.