Inlägg från: Fossing77 |Visa alla inlägg
  • Fossing77

Boråsbrudar 2011

AnnC81 skrev 2011-01-17 13:27:52 följande:

Hahaha, oooops var ju absolut inte meningen att vara oartig Flört Nu har jag ändrat så varsågoda att titta förbi igen Skrattande

21 maj 2011
    ha ha! jag menar det ;)
  • Fossing77
    Piilan skrev 2011-01-17 13:35:39 följande:
    Japp :) Trodde du fatta det...
    Du vet... trögtänkt ärthjärna med amningshormoner... ;)

Du har mejl!
  • Fossing77
    Piilan skrev 2011-01-17 13:45:07 följande:
    Ja man e glad att man kom helskinnad ur det träsket  ;)
    Ja hu! Mira ammar bara nattetid numera, men ändå sitter jag här i mina mjukisbrallor och hänger på dagarna. Hopplöst! ;)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-17 13:27:52 följande:

Hahaha, oooops var ju absolut inte meningen att vara oartig Flört Nu har jag ändrat så varsågoda att titta förbi igen Skrattande

21 maj 2011
    Hyggligt! ;)

Hur kommer det sig att ni valde Balder?
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-17 14:12:00 följande:
    Vi ville vara på ett ställe där man kan fixa lite själv för att hålla nere kostnaden, ta med egen alkohol osv. Läste sen om någon annan som hade haft bröllopsfest där och att om man tog catering hos de så fick man låna lokalen utan extra kostnad också. Dessutom ligger det centralt, smidigare för våra många långväga gäster!
    21 maj 2011
    Absolut! Är det röda eller gröna matsalen ni ska ha? Har gått på Högskolan och jobbat på kåren så dom lokalerna kan jag ;) Supersmidigt. Albrecht brukar vara bra att ha med att göra när det gäller mat och så :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-17 14:29:52 följande:
    Förresten du som har erfarenhet av lokalerna ;) Vi ska vara 80 pers i gröna, inga förslag på hur bordsplaceringen kan se ut, om du varit på någon liknande middag där innan?
    21 maj 2011
    Inte liknande middag så, vi har ju haft studentsittningar å då dukat ett rakt honnörsbord och sedan raka långa bord, typ E-form... tro att det är den bästa där inne, det finns ju ett par pelare i lokalen har jag för mig, men de kan du undvika om du flyttar runt lite :) ett U bör funka bra, om ni får plats allihopa :) sedan har ni ju direktaccess till innergården där för ev rökare osv.. det är ju praktiskt å trevligt om ni får fint väder vilket vi hoppas på :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-17 14:50:05 följande:
    Ja pelarna är lite dumma för bordsplaceringens skull, samtidigt gillar jag utrymmet med sofforna i mitten. Menar du att man kan flytta de? (sofforna) För det hade ju varit bra! Tack för tipsen, vi får ta en ordentlig titt på lördag och hoppas vi hittar någon bra lösning! Glad
    21 maj 2011
    ja dom kräken ska gå att flytta på, men de väger och har en tendens att ramla isär (!) vid förflyttning ;) men bara man är med på det så ska det gå fint :)
  • Fossing77

Jag har hört ryktesvägen tidigare i vinter om en kommande konkurs...

• Fossing77

Vi pratade med honom angående Ellagården tidigare i vintras och då var han hemskt tillmötesgående, så man blir ju förvånad när han slutar svara.

Svar på tråden Boråsbrudar 2011