Inlägg från: Fossing77 |Visa alla inlägg
  • Fossing77

Boråsbrudar 2011

Provat min klänning och lyckades på egen hand dra ihop snörningen i ryggen för att se om jag behöver sy in den eller inte... Kan nu snöra ihop den helt och hållet, så ta in några cm på varje sida får det bli. Inte så snyggt med en helt ihopsnörd rygg kanske... ;)

• Fossing77
    Tinzi skrev 2011-04-30 20:13:50 följande:
    Ville bara säga till er som ej bokat fotograf att vi hittat en jätte duktig & prisvärd tycker vi.

www.percka.se/
    samma som vi bokat :) han är supertrevlig!
  • Fossing77
    Tinzi skrev 2011-05-02 22:48:37 följande:
    Oki, vad kul! Då har ni träffat honom? Det har inte jag är ju 1 år kvar :) Fick du ett bra pris?
    Inte träffat honom ännu, vi ska ses efter sommaren först. Vi har mejlat fram och tillbaka än så länge, han har vansinnigt trevlig humor (lik vår egen ;)). Vi har bokat honom för fotografering under vigseln, lite foton efteråt, samt under brudskålen och vi har ju allt samlat i centrum så ca 2½-3 timmar kommer han vara med. Fick prisidé på ca 3200 kr och då ingår 25 högupplösta och 15 lågupplösta bilder. :)
  • Fossing77
    Tinzi skrev 2011-05-03 13:04:27 följande:
    Oki, typ samma som oss då, 25 bilder, 3500:- inga 15 lågupplösta bara :(  vigseln, samt 1 timme efteråt på bara oss , sen lite på famlijer, näbbar mm.
    Första priset vi fick låg på 4000 kr... men då frågade jag efter fler timmar. Då ingick 15 lågupplösta med, sen åkte de nog med på köpet när vi minskade tiden tror jag... Tror inte att han tänkte på det. Visst är han trevlig? Jag gillar honom skarpt!
  • Fossing77
    Tinzi skrev 2011-05-03 22:15:16 följande:
    aha, oki! Ja han är jätte trevlig tycker jag allt! SÅ nöjd m. priset & hans bilder! (du får JÄTTTTTE gärna visa era bilder när ni gift er, när det nu är) Hoppas bara han tycker det är oki, att vi flyttat vigsel från Olsfors till rävlanda....
    Gifter oss 11-11-11, men bilder kan jag absolut visa här sedan :) Vi skulle ev flytta till Torpa Stenhus och han hae inga problem med att åka dit, det lades på ca 300 kr på priset bara. Så mejla honom bara så han vet så löser han det. :)
  • Fossing77

Jag har ett par vänner som sjunger om det inte löser sig :)

• Fossing77

AnnC - åååhhh vad härlig dag ni kommer få! Solen ska visst hålla sig framme med :) massa lycka till! Vill höra historien sen ;) å trevlig resa uppepå det :)

• Fossing77

Åh!! Ögonfransar vill jag ha!! Mina bara ramlar av sen sista barnet!

åh grattis Ann!!! Låter helt härligt! Ha en trevlig resa!

• Fossing77

Jag tappar mina sen sista barnet i augusti förra året, vansinnigt irriterande!

Svar på tråden Boråsbrudar 2011