Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Tips om psalmer är att ta en psalm man känner igen fast med vigseltext, de funkar ju när som helst på året. Här är "Den blomstertid nu kommer" med vigseltext:
http://www.vigselringen.com/psalmer.html#vigblomster
Och här är "I denna ljuva sommartid" med vigseltext:
http://www.vigselringen.com/psalmer.html#vigljuva
Vi hade den sistnämnda på vårt bröllop, samt psalm nr 84 som också funkar året runt, den är kort och bra :)
Blir ingen hippa här. Jag har avsagt mig den p g a min sjuka, opålitliga kropp. Bröllopet är utmaning nog liksom och jag måste spara energireserverna till det. Det är som det är,,, hade varit kul om orken funnits, men är samtidigt glad att slippa pressa mig när jag vet att jag kan bli liggande i flera dagar sen.
Blivande maken ska dock "svensas" och jag har fått vara med på ett hörn och hjälpa till med den planeringen,,, kanonkul!
Ikväll har "killgänget" rövat bort min sambo dock, och dragit ut honom på svensexa,,, av rapporterna att döma har dom hejdlöst roligt. Jag blir så himla glad över att han är så glad! Vi har en toppenkompis som har ordnat en kanon-svensexa åt honom.
Hej tjejer! Nån av er som kan rekommendera någon bra frisör som gör bra håruppstättningar? Vill ha en i resertv ifall min väninna inte kommer på bröllopet (som är Europamästerskapsvinnare i bröllopsuppsättningar) :) Bra att ha nån så jag ej blir utan :)
som att ni alla bor i borås! (snart även jag) så undrar jag om ni har några tips på t.ex bra frisörer, skulle även vilja göra mina naglar! men som sagt ingen aning om vart:) TIPS NÅGON???
Jag har valt studio youniqe som frisör och sedan mail icon för naglarna. Har bara hört gott om dom:)
Jag går till Salong Palace på Kellgrensgatan, en liten salong men tjejen som har den är superduktig och lätt att ha att göra med.