• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • Aasa81

Ska också sy in min klänning lite. Synd att man bara kan ha klänningen en dag, den är ju sååå fin!:)

• Fossing77
    Tinzi skrev 2011-04-30 20:13:50 följande:
    Ville bara säga till er som ej bokat fotograf att vi hittat en jätte duktig & prisvärd tycker vi.

www.percka.se/
    samma som vi bokat :) han är supertrevlig!
  • vittochsilver

Nu sitter jag och funderar vad vi ska ha för låt när vi går ut ur kyrkan, några förslag är:

Vilken härlig dag - Ted Gärdestad
    Crazy in love - Jill Johnson
    Underbart - Calle Moreus & Orsa Spelmän
    I´ve got a feeling - Black eyed peas

Vad tycker ni? Andra förslag?

• Tinzi
    Fossing77 skrev 2011-04-30 21:46:44 följande:
    samma som vi bokat :) han är supertrevlig!
    Oki, vad kul! Då har ni träffat honom? Det har inte jag är ju 1 år kvar :) Fick du ett bra pris?
  • Fossing77
    Tinzi skrev 2011-05-02 22:48:37 följande:
    Oki, vad kul! Då har ni träffat honom? Det har inte jag är ju 1 år kvar :) Fick du ett bra pris?
    Inte träffat honom ännu, vi ska ses efter sommaren först. Vi har mejlat fram och tillbaka än så länge, han har vansinnigt trevlig humor (lik vår egen ;)). Vi har bokat honom för fotografering under vigseln, lite foton efteråt, samt under brudskålen och vi har ju allt samlat i centrum så ca 2½-3 timmar kommer han vara med. Fick prisidé på ca 3200 kr och då ingår 25 högupplösta och 15 lågupplösta bilder. :)
  • Tinzi
    Fossing77 skrev 2011-05-03 08:29:11 följande:
    Inte träffat honom ännu, vi ska ses efter sommaren först. Vi har mejlat fram och tillbaka än så länge, han har vansinnigt trevlig humor (lik vår egen ;)). Vi har bokat honom för fotografering under vigseln, lite foton efteråt, samt under brudskålen och vi har ju allt samlat i centrum så ca 2½-3 timmar kommer han vara med. Fick prisidé på ca 3200 kr och då ingår 25 högupplösta och 15 lågupplösta bilder. :)
    Oki, typ samma som oss då, 25 bilder, 3500:- inga 15 lågupplösta bara :(  vigseln, samt 1 timme efteråt på bara oss , sen lite på famlijer, näbbar mm.
  • Fossing77
    Tinzi skrev 2011-05-03 13:04:27 följande:
    Oki, typ samma som oss då, 25 bilder, 3500:- inga 15 lågupplösta bara :(  vigseln, samt 1 timme efteråt på bara oss , sen lite på famlijer, näbbar mm.
    Första priset vi fick låg på 4000 kr... men då frågade jag efter fler timmar. Då ingick 15 lågupplösta med, sen åkte de nog med på köpet när vi minskade tiden tror jag... Tror inte att han tänkte på det. Visst är han trevlig? Jag gillar honom skarpt!
  • Tinzi
    Fossing77 skrev 2011-05-03 13:06:37 följande:
    Första priset vi fick låg på 4000 kr... men då frågade jag efter fler timmar. Då ingick 15 lågupplösta med, sen åkte de nog med på köpet när vi minskade tiden tror jag... Tror inte att han tänkte på det. Visst är han trevlig? Jag gillar honom skarpt!
    aha, oki! Ja han är jätte trevlig tycker jag allt! SÅ nöjd m. priset & hans bilder! (du får JÄTTTTTE gärna visa era bilder när ni gift er, när det nu är) Hoppas bara han tycker det är oki, att vi flyttat vigsel från Olsfors till rävlanda....
  • Loche
    vittochsilver skrev 2011-05-02 20:53:40 följande:
    Nu sitter jag och funderar vad vi ska ha för låt när vi går ut ur kyrkan, några förslag är:

Vilken härlig dag - Ted Gärdestad
    Crazy in love - Jill Johnson
    Underbart - Calle Moreus & Orsa Spelmän
    I´ve got a feeling - Black eyed peas

Vad tycker ni? Andra förslag?
    Både "Vilken härlig dag" och "Underbart" är riktiga kanonlåtar tycker jag. Dom förmedlar sån glädje,,, röstar absolut på någon av dom! :)
Svar på tråden Boråsbrudar 2011